yelleyfish Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop?? ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 De online functie van GTA IV is, volgens mij, inderdaad "DE BOM" en de reden waarom ik GTA IV blijf spelen. Maar dit topic is volgens mij niet nodig, aangezien er een heel forum is over Multiplayer, dit kan je hier vinden. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Euh... jij reageert precies of GTA IV online nog maar pas bestaat. Wat bedoel je met de bom??? WTF Reageren
Die Hard Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Euh... jij reageert precies of GTA IV online nog maar pas bestaat. Wat bedoel je met de bom??? WTF Met "de bom" bedoelt hij waarschijnlijk dat het het succes van GTA: IV was, de gameplay is mooi, maar de Multiplayer-functie zorgt ervoor dat het spel niet in de kast beland. Reageren
Dvt Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Euh... jij reageert precies of GTA IV online nog maar pas bestaat. Wat bedoel je met de bom??? WTF Met "de bom" bedoelt hij waarschijnlijk dat het het succes van GTA: IV was, de gameplay is mooi, maar de Multiplayer-functie zorgt ervoor dat het spel niet in de kast beland. Weten jullie niet eens wat DE/DA BOM is? Het is gewoon een ander 'hip' woord voor supervet.. Maar idd vind ik het een beetje achteraf als je nu gaat praten wat mensen van de multiplayer vinden.. Reageren
yelleyfish Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Euh... jij reageert precies of GTA IV online nog maar pas bestaat. Wat bedoel je met de bom??? WTF neej ik bdoel op pc dan he Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Persoonlijk vind ik de single player leuker dan de multiplayer. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Persoonlijk vind ik de single player leuker dan de multiplayer. Ik ook, ik doe namelijk ook bijna nooit online. Behalve met me klasgenoot soms. Reageren
perry28 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 mp is inderdaat verslavend je kan heel veel er mee denk dat het op de pc ook wel erg goed is al moet je er wel een behoorlijke pc voor hebben denk ik zo ga ik nie redden haha maar heb daarom ook ps3 hahaha met nu ook digitaal geluid heeel erg vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.