justin12345 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 hoe moet je modden voor gta san andreas op de playstation 2 ummmm kan iemand me uitleggen hoe je dat doet dus mensen reageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer jhe Reageren
Beagle Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 hoe moet je modden voor gta san andreas op de playstation 2 ummmm kan iemand me uitleggen hoe je dat doet dus mensen reageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer jhe Niet zo opringerig jij. Nog leuker is, dat als je wil modden op de PS2, moet je je Playstation ombouwen, dan San Andreas kopieren/downloaden en dat modden. Aangezien veel mods dit illegaal vinden (wat het eigenlijk niet hoeft te zijn) zal dit topic geslot worden.... Reageren
K.O. Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Simpel: niet. Of althans, niet makkelijk. Doordat je met de PS2 geen hardeschijf hebt, je niet eenvoudig in bestanden kunt kijken en je geen tools kunt downloaden en gebruiken, is het zeer lastig om op de PS2 te modden. Je kunt wel de PS2 DVD in een PC stoppen en dan bepaalde mods toevoegen, om vervolgens het geheel als ISO op een DVD te branden en die te gebruiken voor je PS2. Echter moet je PS2 hiervoor omgebouwd zijn (Anders pakt ie geen losse dvd's) en dat is illegaal, dus daar helpen we je niet bij. Edit: Hmm, net te laat. Had niet gezien dat Beagle bezig was met posten... Bewerkt: 6 november 2008 door K.O. Reageren
justin12345 Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Simpel: niet. Of althans, niet makkelijk. Doordat je met de PS2 geen hardeschijf hebt, je niet eenvoudig in bestanden kunt kijken en je geen tools kunt downloaden en gebruiken, is het zeer lastig om op de PS2 te modden. Je kunt wel de PS2 DVD in een PC stoppen en dan bepaalde mods toevoegen, om vervolgens het geheel als ISO op een DVD te branden en die te gebruiken voor je PS2. Echter moet je PS2 hiervoor omgebouwd zijn (Anders pakt ie geen losse dvd's) en dat is illegaal, dus daar helpen we je niet bij.Edit: Hmm, net te laat. Had niet gezien dat Beagle bezig was met posten... aub in makkelijke taal Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ik weet dit niet zeker hoor, maar volgens mij werkt het gewoon op de zelfde manier als dat je mod op de pc. echter moet je als je je mod klaar hebt het hele spel op dvd branden en in je omgebouwde pc2 stoppen. nu mogen wij het hier (denk ik) wel hebben over hoe je die mod maakt agenzien je dat ook voor de pc doet. maar met het ombouwen/branden mogen wij jou niet helpen. Reageren
Beagle Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Simpel: niet. Of althans, niet makkelijk. Doordat je met de PS2 geen hardeschijf hebt, je niet eenvoudig in bestanden kunt kijken en je geen tools kunt downloaden en gebruiken, is het zeer lastig om op de PS2 te modden. Je kunt wel de PS2 DVD in een PC stoppen en dan bepaalde mods toevoegen, om vervolgens het geheel als ISO op een DVD te branden en die te gebruiken voor je PS2. Echter moet je PS2 hiervoor omgebouwd zijn (Anders pakt ie geen losse dvd's) en dat is illegaal, dus daar helpen we je niet bij.Edit: Hmm, net te laat. Had niet gezien dat Beagle bezig was met posten... aub in makkelijke taal In makkelijke taal: Als je een nette jongen bent die niks met illegale dingen te maken wil hebben, kan het niet; Als je je PS2 ombouwt, kan je gebrande DvD afspelen. Je moet dan een kopie maken van je orginele SA met een speciale dvd brander die bijna niet meer te krijgen is, en dan daar je mods op zetten en branden, en spelen. Elke keer als je een nieuwe mod wilt doen. Als je dit niet snapte, raad ik je zoiezo niet aan hier aan te beginnen. EDIT: @Kees: Het mag idd wel, want in Nederland is ombouwen legaal, als het voor persoonlijk gebruik is én je het orgineel zelf ook hebt. Ik heb het namelijk ook zelf gedaan voor mn wii, dus ik weet er alles van Bewerkt: 6 november 2008 door Beagle Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 dus beagle jij secht nu dat een nieuwe Dark Alex firmware op je psp zetten legaal is, zolang het voor eigen gebruik is? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) dus beagle jij secht nu dat een nieuwe Dark Alex firmware op je psp zetten legaal is, zolang het voor eigen gebruik is? Ik heb het niet over de PSP, ik weet namelijk niet wat Dark Alex firmware is, maar ik weet wel dat Ombouwen, Orgineel kopieren en voor eigen gebruik legaal is in Nederland, ja. Bewerkt: 6 november 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.