batmaster Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ik heb overal op google gezocht maar ik kon niks vinden. Hoe moet je je eigen sami file maken, ik zie wel overal hoe je het moet instaleren, maar hoe je er zelf eentje meot maken, THANKS!!!! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Bij het scherm van SAMI zul je ergens ''Scripter'' zien staan. Hier kun je als het goed is SAMI scripts maken om te instaleren. Reageren
batmaster Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ja dat wist ik, maar ik heb een tuturial nodig . Reageren
Beagle Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Als eerste raad ik je aan om geen SAMI te gebruiken, het levert altijd problemen op. En een SAMI script maken, is dat zo moeilijk dat je een tutorial ervoor nodig hebt? Je zult ze in ieder geval niet vinden. Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Zoek functie doet wonderen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=79608 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.