Vinewood Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Google gaat de opslagcapaciteit van zijn e-maildienst Gmail, een jaar na lancering, verdubbelen naar 2GB. De zoekgigant maakt dat vandaag op zijn website bekend, op een manier die bij 1 april past. Op het inlogscherm van de dienst loopt een teller richting de 2048 megabytes, met daarbij de belofte daarna de capaciteit verder te verhogen tot "oneindig plus één". Volgens het bedrijf zal het in feite neerkomen op een dagelijkse kleine vergroting van de opslagruimte. Om hoeveel megabytes het daarbij gaat is niet bekend. Naast de uitbreiding wordt er een zogenoemde rich text editor voor het opstellen van e-mails geïntroduceerd. Lettertypes, letterstijlen en kleuren kunnen daarbij via knoppen worden aangepast. bron: tweaker.net ----------------------- ik vindt het zo relax gmail geen spam veel ruimte en ga maar is naar gmail.com en kijk het tellertje gaat maar door met ruimte dit hebben we nu voor ruimte je kunt gmail niet zo maar maken, je moet het van een vriend krijgen of je moet het gehad hebben van gmail zelf jij ook gmail, pm me even Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik heb ook Gmail. Superhandig! Zeker met zon heel grote mailbox. Jammer dat je geen winzip pakketjes kan verzenden. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 kan iemand mij een gmail uitnodiging sturen? lijkt me leuk.... Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 kan iemand mij een gmail uitnodiging sturen? lijkt me leuk.... stuur mij een pm met je email en je krijgt gmail @robienske, het is zeker handig en lekker veel ruimte tussenstand mb die je nu heb 2064 mb Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 ik heb je ook een pm gestuurd vinewood maar hoe krijg je die invites Reageren
Kraay Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) ik heb je ook een pm gestuurd vinewood maar hoe krijg je die invites dan moet je gewoon ff wachten(paar dagen) en dan komt er iets blauws links onder te staan waar je het email adres dan kunt invullen Bewerkt: 6 april 2005 door kraay Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 dit zal je bedoelen edmania ik heb nog 146 invite's heb namelijk 3 gmail acounten (weet niet wat ik met de andere moet maarja) Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 vine, ik heb een pb'tje gestuurd Reageren
Scott16 Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik heb nog precies 50 invites over. Als je er één wilt, stuur dan een pm of post in dit topic. Scott16 Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 je mag toch geen email adressen in topics plaatsen? Reageren
Scott16 Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik bedoel in dit topic posten dat je een invite wilt hebben. Ik heb al een invite naar jou gestuurd(BoMBeRMeN). Nog 49 invites over! Reageren
Erulezz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 You are currently using 14 MB (1%) of your 2065 MB. :lol: Als iemand ook nog een Invite wil , PB mij <_< Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 hee scott, bedankt voor de invite Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 hee scott, bedankt voor de invite had ook via pm gekund, dus waarom je het nou post is mij een raadsel, helaas kan ik niet bij mijn email adres om mijn berichten te openen *** PC, maar gmail leek me wel handig Reageren
Scott16 Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Wil je een invite hebben Romero ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.