Ewoud Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ik hoef niet nog een msn erbij. Het voordeel van deze msn is juist dat je met iedereen kan praten. Omdat 95% msn heeft. Als er dadelijk nog is een msn bijkomt heb je 2 programma's nodig om met iemand te praten. Wordt je pc weer slomer ewoud Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 kan iemand me neef nog een invite sturen stuur me pm voor mail adres Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ik hoef niet nog een msn erbij.Het voordeel van deze msn is juist dat je met iedereen kan praten. Omdat 95% msn heeft. Als er dadelijk nog is een msn bijkomt heb je 2 programma's nodig om met iemand te praten. Wordt je pc weer slomer ewoud dan heb je toch geen 2 programma's nodig?? je kan toch gewoon met je gmail account op msn. ik teminste wel :lol: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik wil een map naar iemand sturen daar staat heel veel in maar als ik die selecteer en dan op openen klik dan opent hij die map dus moet ik alles 1 voor 1 sturen dus hoe stuurd ik gewoon die map Reageren
Vinewood Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) ik wil een map naar iemand sturen daar staat heel veel in maar als ik die selecteer en dan op openen klik dan opent hij die map dus moet ik alles 1 voor 1 sturen dus hoe stuurd ik gewoon die map zeker brother in arms je kunt geen winrar, winzip bestanden versturen <_< vindt ik wel jammer het enigste wat je kan doen is de bestanden 1 voor een te versturen. maarja wie gaat dat nou doen Ik hoef niet nog een msn erbij.Het voordeel van deze msn is juist dat je met iedereen kan praten. Omdat 95% msn heeft. Als er dadelijk nog is een msn bijkomt heb je 2 programma's nodig om met iemand te praten. Wordt je pc weer slomer je kan dan toch msn eraf gooien en die van google erop zetten Bewerkt: 10 april 2005 door vinewood Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik wil er ook 1, zie profiel voor email/msn alvast bedankt Reageren
Mr. X (gast) Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Ik heb ook gehoord dat Gmail oneindig veel opslag aanbieden, nu zit ik op ruim 2.070MB en dat is ruim 2GB. wel een leuke grap eigenlijk, Yahoo had de mailboxen al vergroot naar 1GB en Gmail biedt oneindig veel ruimte aan net nadat yahoo het al opgeschroefd had. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.