Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) Welke grappige en leuke zinnen en woorden hebben jullie wel eens gehoord. De politie zegt wel eens heel hard Heeellooooo? Of ik vloog wel eens door m,n ruit en dan hoorde je niko. This is a nightmare of: stupid bullshit. Of een pedestrian die me aan reedt: i gonna whoop your ass. Ik hield een keer iemand onder schot en toen zij niko hello how is it there. Vertel jullie verhalen. Bewerkt: 6 november 2008 door Tommy-Vercetti Reageren
Platypus Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ik heb wel eens dat wanneer ik tegen een zwerver loop dat die dan zegt: 'I don't have any bananas!' Of prostituees: 'Another dick, another dollar' Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 "aaaah fuck it!!!" op zijn accent. Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 aan de cannonglitch zij een vrouw oh you stink en een hoer I think you get a small penis Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Niko Stop that(Michelle als je ergens tegen aanrijdt volgens mij Reageren
gta lover52 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Als je tegen een taxi aanrijd of loopt zeggen ze soms Stupid Malaka Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Roman Tegen Niko: you have to date Someone. Niko: Fine who is it? Roman : That's The Thing , it"s a Guy. Niko : Fuck You. lol Reageren
Sentasi Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) Als je tegen een taxi aanrijd, 'What is this shit, my car!' Of de politie, 'You're about to experience pain on a whole new level!' Of als je tegen ze aanloopt, 'Hey buddy, you and me in a dark cel, how about that?' Vlad: 'I know i'm good looking and everything, but come on' Bewerkt: 7 november 2008 door sentasi Reageren
AXIO Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Als ik tegen een lesbie opbeuk: 'i hate men'' dan reageer ik natuurlijk met me wapen Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Vlad: You're a very funny guy for a yokel. Niko: Oh yeah? And you are a real annoying dick for an annoying dick. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 'I'm glad that this is not my car' Als je met een gestolen auto iets beukt . Reageren
-Simon- Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Sommige zwervers in steegjes, zeggen wel eens tegen je: "You Stink" Reageren
TalkingPear Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ferryn soms heb ik dat me wagens die ik van mijn kleine parkeer plaatsje heb voor je huis dan zegt hij dat maar eigelijk is het wel zijn wagen domme niko Reageren
misterkami Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Soms roept er zo ineens een of andere gast heel hard: "beeep beeeeeep!!!" alsof ie in een wagen rijdt, maar de claxon is kapot. D'r zijn zoveel kleine details in deze game, elke keer hoor of zie ik weer wat nieuws, maar ik onthoud ze meestal niet zo goed Reageren
michael50000 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 als je met je auto ergens stilstaat en je blijft redelijk lang staan roept een andere bestuurder: What are you waiting for ? Christmas ?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.