Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Bij die geheime dienst kerel.Dat die zegt Your like a moving idiot. Niko terug: I Move and i am a idiot. En dan die beweging Bedoel je : Francis McReary? Reageren
pyrofoob Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Bij die geheime dienst kerel.Dat die zegt Your like a moving idiot. Niko terug: I Move and i am a idiot. En dan die beweging Bedoel je : Francis McReary? Bij die wat zijn naam niet kwijt wil: UL Paper Niko: Are you FIB? UL: What? Do I look I'm Gay? Reageren
niek88 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 bijna alles van little jacob wel vind dat accent en taaltje echt vet XD niet dat ik er veel van kan verstaan maar toch Reageren
TahR78 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Die gesprekken met Vladimir zoals die anderen ook eerder al zeiden hier op pagina 2. ''You know, you are really a funny guy for a yokel.'' (Vlad) ''And you are really an annoying dick for an... annoying dick.'' (Niko) Reageren
Yugo4Life Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 ik vindt het schitterend als niko bij sommige stukjes gewoon joegoslavisch scheld of praat ( ben zelf ook joegoslaaf ) zoals Jebiga= Schijt Ti Si Idiot/imbacil = jij bent een idoot/imbaceel Jebise=Rot een end op en ga zo maar door en hoorde ook een paar keer een voorbijganger die werd gebeld " i told you dont call me anymore moron Reageren
TahR78 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) bijna alles van little jacob wel vind dat accent en taaltje echt vet XD niet dat ik er veel van kan verstaan maar toch Volgensmij verstond ik een keer breda xD Bewerkt: 10 januari 2009 door TahR78 Reageren
Michiel GTA Holland Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Regelmatig hoor ik zwervers zeggen: "Too many gorillas!" Reageren
Nissan Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Een zwerver: I sure your ass! Ik klaag je aan! Laatste missie, maakt niet uit of je Deal of Revenge hebt. Fuck we got a tail, better lose this piece of shit on the way back to the Peg. I don't wanna be late Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Een keer bij een politie: 'I need an arrest today, so watch it'. Ik denk toch eerder dat die politie moet uitkijken voor mij. ^^ Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik heb een politie agent wel is : "This is the last dance for lance vance" horen zeggen. Reageren
gemertenaar Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 ICE COLD MAN YOUR ICE COLD BRUCIE!!!!!!!!! Reageren
Arjen Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 "I don't want to touch your balls, Brucie" - Niko tijdens het uitgaan. Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 In de Stripclub , na 3x de meiden te hebben laten dansen , (are your 2 sisters or something) (this getting expansive for me) zijn jullie 2 zussen dit word te duur voor me Reageren
Equalizer Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik vond de conversatie tussen LJ en Badman(eerste keer dat je hem ziet) echt heel grappig. LJ, die versta je al amper, gaat naderhand vertalen wat Badman(onmogelijk te verstaan) tegen je zegt. Hilarisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.