Sprunk Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Roman: "Where dead" Niko: "No, he's dead" In de missie Uncle Vlad[/font] Bij the burger shot: "Hello, are you ready to order?" Reageren
FerryN Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Een zwerver: I sure your ass!Ik klaag je aan! Laatste missie, maakt niet uit of je Deal of Revenge hebt. Fuck we got a tail, better lose this piece of shit on the way back to the Peg. I don't wanna be late Je bedoeld vast 'sue'. Ontopic, die neger in Burgershot, 'hey motherfucker' of zoiets zegt ie Reageren
snokmeister Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik vond de conversatie tussen LJ en Badman(eerste keer dat je hem ziet) echt heel grappig. LJ, die versta je al amper, gaat naderhand vertalen wat Badman(onmogelijk te verstaan) tegen je zegt. Hilarisch Haha, jaa, dat Jamaicaans is té vet! Ik deed enkel de LJ missies gewoon om hem te horen spreken Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Als je op straat tegen iemand aanloopt: Excuse you! Reageren
mem0 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Of die ene missie ben even de naam kwijt. Waar je moet inloggen bij LC op het laatst van het filmpje zegt niko tegen roman Niko: i know how to use a computer. I am not a idiot ofzo iets zo ging het ongeveer wel. Tis wel lang geleden maar k onthoud het wel een beetje nog , maar er zit onwijs veel humor in gta IV Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 'jesus give me strengt' als je in die auto zit met die gasten die een deal gaan maken die ik niet uitgespeeld krijgt steeds.... Reageren
Gta Bram Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik wou een motor hebbe maar dr zat zoon gastje op, dus ik richt mn geweer op m, en hij stapt af, rent weg en roept : Nooo! i am still a virgin:P Neee! ik ben nog maagd zei hij dus kvon t wel grappig Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik zat in zo'n taxi. Schreeuwt die taxibestuurder: "This is my dad's cab, I'm not really a cab driver". Ik denk: Wtf, ik moet hier uit Reageren
Dvt Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik geloof in de cutscene van Three Leaf Clover: Gordon: "Are you in, big guy? Or we gonna have to kill ya..." Niko: "Well, since you put it that way... I'm in!" Reageren
GICE Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 als je bij de 1e missie van packie al die triads koud hebt gemaakt komt het in de newspaper en dan stuurt packie jou een sms waarin ie zegt dat ie toen ie hardcore amateurs aan het zoeken was op internet het in die krant zag staan en dat ie daar geen hard on van kon krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.