Jump to content

AVM video op MP4 speler

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste medeforummers!

Ik heb een probleempje. Ik heb namelijk net een nieuwe MP4 speler gekocht, en daarop kan ik ook video's afspelen. Nu heb ik er inderdaad een filmpje opgezet, na het geconverteerd te hebben naar .AMV formaat, en ik heb wel beeld, maar ik hoor niets :-s

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt!

Tjoef

EDIT: ok :duh: Ik las net dat mijn MP4 geen XVID codecs ondersteunt, en het filmpje in kwestie was gecodeerd in XVID :ch: daarom heb ik geen geluid.

Volgende vraag: Is het dan nog op een andere manier mogelijk om dit filmpje af te spelen met geluid? Kan je het anders coderen ofzo :? Ik heb niet echt verstand van deze dingen.

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst: (bewerkt)

Daar vind ik ook niks mee.

Ik wil weten of ik een filmpje anders kan coderen.

Maar ja, ik zal wel effe googlen. Niet eens aan gedacht :$

EDIT: ik heb dat dus effe gedaan en heb wat progjes gevonden om de codec te veranderen, maar dat wil niet helpen :-( Als ik het bestand in WMP wil afspelen dan heb ik geen geluid. Ik heb dus dat bestand gecodeerd in DivX, en ik heb nog steeds geen geluid terwijl ik wel geluid heb bij andere bestanden die de DivX code hebben.

En ja, het is wel degelijk iets met geluid, want in VLC media player hoor ik wel geluid.

Heeft iemand daar een verklaring voor? Welke codec gebruikt VLC dan, of weet iemand hoe dat ik dat kan achterhalen?

(VLC is een ander programma om filmpjes en muziek e.d. af te spelen.)

mvg Tjoef

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...