TheFreshmaker Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 ik heb een probleempje, ik wil fifa 97 ( ) spelen op mijn computer (Windows XP), maar elke keer als ik de cd-rom wil installeren verschijnt dit : Reageren
Slimm Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Dan kan XP dat niet aan denk ik. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Dan kan XP dat niet aan denk ik. nee denk jet ook, heb je een gewone xp of een xp homedition, want je weet De pc's van vroeger hebben niet meer dezelfde systemen als nu.. Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 heb ik ook pas nieuwe pc met xp erop wou fifa 98 erop spelen kwam ook hetzelfde bericht.| ook met heel veel oude spellen zoals batterijen check enzo die doen het niet meer op xp Reageren
TheFreshmaker Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 heb ondertussen wat gaan rondkijken op internet en hier staat wat je moet doen : Klik de site ziet er wel niet uit maar het is wel handig Maar nu krijg ik weer een melding dat hij de taal niet vind ofzo , en als ik hem naar negels zet reageert hij daar ook niet op :ph34r: Reageren
Tmzom Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Windows xp kan gewoon geen oude spellen afspelen...Ik kon need for speed hot pursuit 2 al niet spelen :blink: Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 het probleem met oudere spelle is dat het niet ondersteund word door windows xp omdat die (logisch :lol: ) toen nog niet bestond dus je kan of fifa 97 in de verkoop doen of je kan weer windows 98 installere want dat is toch het beste vind ik persoonlijk daar zitte ook nog eens de minste bugs in dus suc6 met je beslissing Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.