Hackman Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Hoi mensen, Dit is tot nu toe mijn eerste creatie gemaakt met Photoshop CS3 en deze is met behulp van een mooie, leerzame en handige tutorial gemaakt en ik ben er zelf best trots op. Tips en Rates zijn altijd welkom maar ik wil alvast vooraf zeggen dat ik alleen nuttige comments wil, deze moeten dus goed goede argumenten bevatten want anders kost het jou tijd en uiteindelijk heb ik er dan totaal niets aan. Comments? Reageren
Hackman Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Kan iemand deze ook nog raten? Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Dan rate ik hem wel Allereerst bravo voor je creatie, ik vind hem zeer goed gelukt voor je eerste keer! Alles past goed bij elkaar, kleur gebruik is zeer geslaagd. Kan zien dat je aan je background veel tijd hebt besteed, er zijn genoeg effecten gebruikt en brushes. Alleen je tekst ''Hack'' ''man'' is wat onduidelijk leesbaar, hoewel de plaatsing erg origineel is, jammer dat hij wat grijzig is. Dan over je render, opzich goed ingeblend, alleen vind ik het minder dat er wat van die strepen over heen zijn gegaan, met name die streep op zijn linker wang, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi staan. Beoordeling: Background: 7,8 Render: 7,2 Font: 6,8 Effecten: 7,7 Cijfer: 7,4 Reageren
Hackman Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Dan rate ik hem wel Allereerst bravo voor je creatie, ik vind hem zeer goed gelukt voor je eerste keer! Alles past goed bij elkaar, kleur gebruik is zeer geslaagd. Kan zien dat je aan je background veel tijd hebt besteed, er zijn genoeg effecten gebruikt en brushes. Alleen je tekst ''Hack'' ''man'' is wat onduidelijk leesbaar, hoewel de plaatsing erg origineel is, jammer dat hij wat grijzig is. Dan over je render, opzich goed ingeblend, alleen vind ik het minder dat er wat van die strepen over heen zijn gegaan, met name die streep op zijn linker wang, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi staan. Beoordeling: Background: 7,8 Render: 7,2 Font: 6,8 Effecten: 7,7 Cijfer: 7,4 Dat vond levi ook al, ik denk dat ik even een V2 maak en dat ik die lijnen dan weggum voor een groot deel aangezien ik nu ook zie dat ze er nogal stom uitzien. Verder bedankt voor je rate maar ik hoop beslist niet dat het met slechts één rate is afgelopen. Raten mensen, dan krijgen jullie koekje! Bewerkt: 8 november 2008 door Hackman Reageren
GTA-Freakk Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Beoordeling: Background: 7.5 Render: 7,9 Font: 5,7 Effecten: 6,4 Cijfer: 6,9 Voor je 1e sig vond ik hem egt goed alleen font niet zo onduidelijk geen mooie font en ook een beetje makkelijke effecten naar mijn mening de render is wel cool net als de backgrond! Reageren
Hackman Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Beoordeling:Background: 7.5 Render: 7,9 Font: 5,7 Effecten: 6,4 Cijfer: 6,9 Voor je 1e sig vond ik hem egt goed alleen font niet zo onduidelijk geen mooie font en ook een beetje makkelijke effecten naar mijn mening de render is wel cool net als de backgrond! Bedankt voor je rate alleen de koekjes zijn (helaas) op.. Het font en de kleur vond ikzelf wel mooi en een ander font vond ik er iets teveel uitspringen en ik heb zelf liever dat hij een soort van bijrol speelt dus absoluut geen felle kleuren of enorm groot! Of ik een V2 maak dat weet ik nog niet aangezien ik daar helaas net niet genoeg rates voor krijg en dus vind ik het de moeite niet echt waard, meer rates zijn uiteraard welkom! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.