Jump to content

Smackdown


wupie

Recommended Posts

telkens als ik de missie Smackdown doe dan wordt ik op het laast door de politie neergeschoten ik heb alle gansters gedood maar de politie stormt binnen en begint meteen te schieten en dan ben ik heel snel dood

wil iemand me helpen hoe ik dit moet oplossen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de handlanger op de trap uit hebt geschakelt moet je gewoon gelijk naar buiten rennen. De politie die daar is moet je niet op letten. Het enige dat van belang is, is dat je weg moet komen. Pak een auto en rijd vol gas weg. Let niet op de politie, en los ook geen enkel schot terug. Dat kost alleen maar tijd en in de tussentijd schiet je de politie jou neer. Zorg voordat je de missie start wel voor genoeg ammo, volle health en volle bodyarmor. Rijd zo snel mogelijk uit de cirkel. Je hebt 2 sterren achter je aan dus dat moet te doen zijn. Ga desnoods een Pay 'n Spray in. Doe dit alleen als je zeker weet dat de politie je niet ziet.

Nogmaals: Los geen enkel schot, en let ook niet op de politie agenten.

Zorg voor volle health & Body armor. Ook moet je voldoende ammo hebben voordat je de missie start. Ook is het handig om weg te vluchten in een auto wat GEEN politieauto is. Want volgens mij zit er in een politieauto een radar waarmee ze je zo kunnen opsperen. Dit weet ik niet zeker.

Succes ;)

@Hieronder: ok, weer wat geleerd. Had ergens gehoord dat er een radar inzat :puh:

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ook is het handig om weg te vluchten in een auto wat GEEN politieauto is. Want volgens mij zit er in een politieauto een radar waarmee ze je zo kunnen opsperen. Dit weet ik niet zeker.

Het maakt helemaal niet uit in welk type auto je weg vlucht. Je kunt zowel in een normale auto als een politie auto, ontkomen aan de politie. Ik raad je aan om bij keuze een auto te kiezen waar jij grip op hebt en waar jij al eerder in hebt gereden, des te makkelijker wordt het rijden. Het maakt niet zoveel uit hoor, pak maar gewoon wat je pakken kan en vlucht zo snel mogelijk weg.

Buiten het feit dat je zoveel mogelijk health, armor en munitie mee moet nemen is het ook handig om voordat je naar binnen gaat, alvast een auto voor het huis te zetten. Zo kun je daar gelijk in zitten als je uit het huis bent en heb je tenminste dekking van de kogels. Ga in de auto zitten, zet het spel op pauze en zoek een mooie route uit waarin jij zoveel mogelijk kans hebt om van de politie te ontkomen. Kijk voor verdere informatie even op deze pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...