Timske Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Deze heb ik lang geleden gemaakt toen ik me verveelde.. Bijna niks aan gedaan. Alleen GTA IV en nog wa tekst er bij gedaan Ik vergat hem bijna te posten Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Hij is heel simpel. Je hebt er niks aan gedaan. Kun je zo zien. Ik moet er maar een 1/10 voor geven, ik doe het niet graag, maar soms moet het echt. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Hij is erg simpel, er zitten geen effecten bij. De tekst is erg simpel, en de tekstkleur is normaal. Ik zou je gewoon een 3/10 moeten geven voor de moeite... Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Hij is erg simpel, er zitten geen effecten bij. De tekst is erg simpel, en de tekstkleur is normaal. Ik zou je gewoon een 3/10 moeten geven voor de moeite... Jezus. Moeten signatures overgoten zijn met effecten? Moeten ze soms uren duren om te maken? Wat zijn dat voor suffe rates. De signature is simpel, maar de afbeelding en de tekst zijn gewoon goed geplaatst. Het ziet er niet uit alsof iemand gewoon wat heeft zitten kloten, het lijkt ook serieus ergens naar. Ze zeggen in Amerika 'less is more' en dat past prima bij deze signature. Er zijn misschien geen effecten gebruikt, maar dat hoeft ook helemaal niet. Als je niet eens een simpel design kan waarderen, rate dan gewoon niet, want dit slaat gewoon nergens op. Ik quote trouwens alleen Haas, maar dit geld ook voor GTAGijsso. Misschien komt het dom over, maar hier erger ik me gewoon aan. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Hij is erg simpel, er zitten geen effecten bij. De tekst is erg simpel, en de tekstkleur is normaal. Ik zou je gewoon een 3/10 moeten geven voor de moeite... Jezus. Moeten signatures overgoten zijn met effecten? Moeten ze soms uren duren om te maken? Wat zijn dat voor suffe rates. De signature is simpel, maar de afbeelding en de tekst zijn gewoon goed geplaatst. Het ziet er niet uit alsof iemand gewoon wat heeft zitten kloten, het lijkt ook serieus ergens naar. Ze zeggen in Amerika 'less is more' en dat past prima bij deze signature. Er zijn misschien geen effecten gebruikt, maar dat hoeft ook helemaal niet. Als je niet eens een simpel design kan waarderen, rate dan gewoon niet, want dit slaat gewoon nergens op. Ik quote trouwens alleen Haas, maar dit geld ook voor GTAGijsso. Misschien komt het dom over, maar hier erger ik me gewoon aan. Volkomen gelijk! En je hebt vergeten te raten wat andere ook doen. Ik rate wel een 6/10 omdat ik het zo ook mooi vind. Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 die eerste ratings slaat nergens op ik geef 7/10 ik vind wel mooi plaatje uitgezocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.