tom Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 als ik op een basketbalterein kom ligt er geen basketbal meer hoe krijg ik een basketbal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 als je hebt gesaved bij madd dogs huis dan komt hij niet meer terug heb je dat niet dan weet ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 als je hebt gesaved bij madd dogs huis dan komt hij niet meer terug heb je dat niet dan weet ik het niet kun je daar nets aan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 nee helemaal niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 nee helemaal niets :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 nee helemaal niets :angry: Geen gespam! Ik heb de glitch ook,valt helemaal niets meer aan te doen. Het enige wat je kan doen is herbeginnen,maar dat heeft volgens mij er niemand voor over en ga ik dus zeker niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 nee helemaal niets ik dacht dat ik ergens had gelezen dat als je heel veel saved dat het dan ook wegging (weet het niet zeker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 nee helemaal niets ik dacht dat ik ergens had gelezen dat als je heel veel saved dat het dan ook wegging (weet het niet zeker) Da zou ik nie wete... maar toch thx voor de tip, ga tegenwoordig niet meer bij Madd Dogg saven dan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 als ik op een basketbalterein kom ligt er geen basketbal meerhoe krijg ik een basketbal? maar wa is er nou zow leuk aan basketbal ?? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 sommigen vinden t leuk, ik probeer altijd van zo ver mogelijk te gooien, Naast Sweet's huis is er ook een pleintje, Mss ligt daar een bal???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 sommigen vinden t leuk, ik probeer altijd van zo ver mogelijk te gooien, Naast Sweet's huis is er ook een pleintje, Mss ligt daar een bal???? Blijft het zelfde,gaat gewoon niet meer als je bij Madd Dogg savede. Elk pleintje is leeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 sommigen vinden t leuk, ik probeer altijd van zo ver mogelijk te gooien, Naast Sweet's huis is er ook een pleintje, Mss ligt daar een bal???? Blijft het zelfde,gaat gewoon niet meer als je bij Madd Dogg savede. Elk pleintje is leeg. ahh ok, want ik ben namelijk nog niet terug in LS, zit nu in LV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Het basketballen is eigenlijk gewoon een ''klein'' onderdeel van gta san andreas...Ik vind het poolen leuker...Ik heb gelezen dat als je de barman doodschiet dat je dan niet meer kan poolen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Het basketballen is eigenlijk gewoon een ''klein'' onderdeel van gta san andreas...Ik vind het poolen leuker...Ik heb gelezen dat als je de barman doodschiet dat je dan niet meer kan poolen... Inderdaad ik heb die Glitch ook en kan dus niet meer poolen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) ff ontopic blijven je kan dan maar niet basketballen :unsure: :blink: <_< :angry: :angry: :huh: :huh: :o :lol: Bewerkt: 10 april 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.