X-Zero Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 :huh: waren de emoticons in de aanbieding ,okee die verdrietige en boze maar emoticons die blij zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 waarom heeft rockstar dat erin verwerkt en wat heeft mad dog met basket te maken :notinpressed: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Het basketballen is eigenlijk gewoon een ''klein'' onderdeel van gta san andreas...Ik vind het poolen leuker...Ik heb gelezen dat als je de barman doodschiet dat je dan niet meer kan poolen... Inderdaad ik heb die Glitch ook en kan dus niet meer poolen. ik doe vaak net of ik een overval doe bij zo'n bar en ik heb die barkeeper zo'n 100 keer neer geschoten, maar kan nog steeds poolen hoor :rolleyes: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.