Jump to content

GTA SA kapt naar een stukje rijden :S

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensen ik had al vaker problemen met gta sa nouw dat is allemaal over en ik heb er nu meer verstand van.

maar nu heb ik weer een probleem als ik gta sa V2.0 opstart (gaat gewoon zoals het hoort en het is v2.0 want downgrade patcher doet het niet) dan pak ik mijn auto uit mn garage ik rij een kleine 250 m en me gta sa loopt vast :S

hoe kan ik dit verhelpen ?

mvg gino

ps: ik start in dat begin huisje naast Ryder

Geplaatst: (bewerkt)
heey mensen ik had al vaker problemen met gta sa nouw dat is allemaal over en ik heb er nu meer verstand van.

maar nu heb ik weer een probleem als ik gta sa V2.0 opstart (gaat gewoon zoals het hoort en het is v2.0 want downgrade patcher doet het niet) dan pak ik mijn auto uit mn garage ik rij een kleine 250 m en me gta sa loopt vast :S

hoe kan ik dit verhelpen ?

mvg gino

ps: ik start in dat begin huisje naast Ryder

ik heb dit net ik heb een paar mods toegevoegt zoals andere auto's enzoow een simpel gebouw waar wat extra plaatjes op staan meer niet

ik stuur een file op want hijs is een beetje rijk aan informatie ;)

mvg me

pc_specs.txt

Bewerkt: door zakina

Het probleem zit em in het modden. Je kunt in SA V2.0 namelijk niet modden, dat kan alleen als je SA hebt gedowngrade. Als je patch bij jouw dus niet wilt werken, kun je niet modden.

Je kunt nu het beste SA even opnieuw installeren. Dan moet hij het weer goed doen. Daarna kun je nog eens proberen de patch eroverheen te gooien. :Y

BTW, heb je SA in de winkel gekocht, of gedownload. Die patch zou namelijk gewoon moeten werken. :roll:

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Als de 'downgrader' het niet doet om 'm 'modable' te maken hoe kan je dan ...
ik heb dit net ik heb een paar mods toegevoegt zoals andere auto's enzoow een simpel gebouw waar wat extra plaatjes op staan meer niet
... mods installeren? :? Dit kan alleen als je 'm al 'modable' hebt gemaakt met de downgrader. Je probleem doet zich dus voor sinds je mods hebt toegevoegd? Ik verplaats dit topic naar de Modding fora. ^_^
Geplaatst:
kan je eigenlijk ook je gta sa met de hand downgraden zo jah hoe?

mvg me

Nee. En Niemand neemt ook de moeite om het uit te vogelen hoe dat met de hand moet, omdat er een Patch is die bij iedereen werkt, of mensen zijn slim geweest en hebben meteen V1 gedownload[/font].

Geplaatst:

[qoute] Nee. En Niemand neemt ook de moeite om het uit te vogelen hoe dat met de hand moet, omdat er een Patch is die bij iedereen werkt, of mensen zijn slim geweest en hebben meteen V1 gedownload. [/qoute]

dat vind ik mar raar maar ik denk dat ik gwn de v1.0 versie gaat downloaden;)

en ik heb die gta sa die ik er nu op heb staan uit de winkel ;)

weet iemand ook miss hoe ik een gebouw kan maken voor gta sa 1.0 in google sketchup ??(ps ook hoe ik hem kan plaatsen en alles erop en eraan)

hoef ik geen nieuwe threat te maken

mvg me

[qoute] Nee. En Niemand neemt ook de moeite om het uit te vogelen hoe dat met de hand moet, omdat er een Patch is die bij iedereen werkt, of mensen zijn slim geweest en hebben meteen V1 gedownload. [/qoute]

weet iemand ook miss hoe ik een gebouw kan maken voor gta sa 1.0 in google sketchup ??(ps ook hoe ik hem kan plaatsen en alles erop en eraan)

mvg me

ik heb nu een speciaal helemaal gemodde gta sa

ik denk dat het een V1.0 is omdat ie al gemod is ;)

Bewerkt: door zakina
Geplaatst:

mvg me

ik download nu een special helemaal gemodde gta

http://isohunt.com/torrent_details/33615202/gta?tab=summary

ik denk dat het een V1.0 is omdat ie al gemod is ;)

Dat is nou jammer, een dubbelpost, gebruik de Bewerk knop:

bewerk.jpg

En je gaat over downloaden praten, wat hier niet mag, dus waarschijnlijk een slotje... En je kan beter een downloaden waar ze zeggen dat ie V1 is, want als ie gemod is is het misschien een beetje stom, heb je niet het orgineel....

[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...