gangstajoe Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik heb verschillende paintjobs gemaakt, maar die doen het niet. Als ik ze ingame zet, is de paintjob gewoon helemaal wit op de auto. Ik heb via een tutorial de paintjobs gemaakt (bmp in een .txd bestand, goede naam (bv. blade4.txd ) met txd workshop ze 'gecompressed' opgeslagen en dan met de img tool erin gezet). Maar het rare is dus dat de paintjobs helemaal wit zijn, terwijl ik wat anders op de bmp heb gezet... Ik heb ook al heel wat tutorials afgeweest, maar kon nergens vinden wat ik fout deed.. Ik kom er niet meer uit Kan iemand me helpen? Reageren
iefen Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 mischien is deze! tut beter: Reageren
gangstajoe Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) mischien is deze! tut beter: Dat is 'n lege pagina -.-' Bewerkt: 7 november 2008 door gangstajoe Reageren
Beagle Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 mischien is deze! tut beter: Dat is 'n lege pagina -.-' Omdat het Deze is. Het is namelijk www.beagle-zooi.tk, niet .nl Reageren
gangstajoe Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 mischien is deze! tut beter: Dat is 'n lege pagina -.-' Omdat het Deze is. Het is namelijk www.beagle-zooi.tk, niet .nl Lol. Deze site ken ik al. Die heb ik ook al geprobeert, en nog steeds wit... Help :S Reageren
Beagle Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Hmn, orginelen werken wel? Probeer de orginele paintjob te veranderen ipv de kleurplaat. Reageren
gangstajoe Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Hmn, orginelen werken wel? Probeer de orginele paintjob te veranderen ipv de kleurplaat. Heel raar.. Die doet het dan wel.. Waar kan het aan liggen? Reageren
Beagle Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Probeer de orginele paintjobs te veranderen, gewoon even met een kenmerk. Dan weet je of die het zo wel doen. Reageren
gangstajoe Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Probeer de orginele paintjobs te veranderen, gewoon even met een kenmerk. Dan weet je of die het zo wel doen. Doet het ook. alleen de nieuwe (eigenlijk niet bestaande) paintjobs doen het niet. Reageren
Beagle Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Probeer de orginele paintjobs te veranderen, gewoon even met een kenmerk. Dan weet je of die het zo wel doen. Doet het ook. alleen de nieuwe (eigenlijk niet bestaande) paintjobs doen het niet. Niet bestaande, bedoel je dat je geprobeerd hebt nieuwe paintjobs toe te voegen? Reageren
gangstajoe Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Probeer de orginele paintjobs te veranderen, gewoon even met een kenmerk. Dan weet je of die het zo wel doen. Doet het ook. alleen de nieuwe (eigenlijk niet bestaande) paintjobs doen het niet. Niet bestaande, bedoel je dat je geprobeerd hebt nieuwe paintjobs toe te voegen? Dat bedoelde ik, ja. (kwam op dat moment niet uit m'n woorden, sorry) Reageren
Beagle Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Probeer de orginele paintjobs te veranderen, gewoon even met een kenmerk. Dan weet je of die het zo wel doen. Doet het ook. alleen de nieuwe (eigenlijk niet bestaande) paintjobs doen het niet. Niet bestaande, bedoel je dat je geprobeerd hebt nieuwe paintjobs toe te voegen? Dat bedoelde ik, ja. (kwam op dat moment niet uit m'n woorden, sorry) Dan is het vrij logisch dat ze het niet doen. Als je ze zomaar toevoegt, de TXD, werkt het niet goed, want hij weet niet waar hij alles op moet doen. Ik weet niet precies hoe je een nieuwe paintjob maakt, maar er is wel een tut over op gtaforums.com Reageren
gangstajoe Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Probeer de orginele paintjobs te veranderen, gewoon even met een kenmerk. Dan weet je of die het zo wel doen. Doet het ook. alleen de nieuwe (eigenlijk niet bestaande) paintjobs doen het niet. Niet bestaande, bedoel je dat je geprobeerd hebt nieuwe paintjobs toe te voegen? Dat bedoelde ik, ja. (kwam op dat moment niet uit m'n woorden, sorry) Dan is het vrij logisch dat ze het niet doen. Als je ze zomaar toevoegt, de TXD, werkt het niet goed, want hij weet niet waar hij alles op moet doen. Ik weet niet precies hoe je een nieuwe paintjob maakt, maar er is wel een tut over op gtaforums.com Vreemd.. ik ben daar 3 keer geweest, niks daarover gevonden. Nog maar een keer zoeken XD Reageren
Mythbuster Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Blade4.txd zou daarintegen gewoon moeten werken. Je kan in SA niet meer dan 4 paintjobs aan een auto toevoegen... Je moet je plaatje in TXD Workshop trouwens dus niet blade4.txd noemen he? Zo moet de txd heten. De naam die je in TXD Workshop aan je plaatje toevoegd moet iets van "blade4body256" heten(Ik heb bij een auto van mij "uranus4body256" gebruikt(auto verving de Uranus) en dat werkte gewoon, dus dit zou ook moeten werken...). Verder kan ik zo snel niet bedenken wat je fout hebt gedaan... Hoe meer info je over je probleem geeft hoe makkelijker we je kunnen helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.