tom Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 het lukt mij niet om drugs te kopen van die drug diellers of ik nu op links of op rechts duw hij zegt altijd iets negatief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Dat komt omdat CJ in het begin van het spel heeft gezegd dat hij niet aan drugs komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 * Dealer En je moet dus eerst een paar missies spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 maar volgens mij is het ook helemaal niet mogelijk om wat van hem te kopen, je kunt hem toch maar alleen maar geld afhandig maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Jah daarom moet je ze ook afmake... de Orange Grove is tege drugs.,. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 ja maar ge ziet andere mensen dugs kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 ja maar ge ziet andere mensen dugs kopen Ja maar CJ kan dat dus niet omdat hij tegen drugs is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 dit hoort niet in missiehulp en idd je kan het helaas niet kopen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 wat kan je mee drugs doen (haai worden) :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 wat kan je mee drugs doen (haai worden) :blink: Scroll ff naar bove en zie dara het antwoord en je ken niks met die drugs doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je kan ze ook niet kopen, of afpakken,.... en waar kan je drugsdealers vinden???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je kan ze ook niet kopen, of afpakken,.... en waar kan je drugsdealers vinden???? In Los Santos in Ganton en East Los Santos bij dat schilderij aan de muur. Je vindt hem bijna in heel Los Santos maar daar zie je ze het meest! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je kan ze ook niet kopen, of afpakken,.... en waar kan je drugsdealers vinden???? In Los Santos in Ganton en East Los Santos bij dat schilderij aan de muur. Je vindt hem bijna in heel Los Santos maar daar zie je ze het meest! schilderij,? bedoel je graffiti tag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 het lukt mij niet om drugs te kopen van die drug diellers of ik nu op links of op rechts duw hij zegt altijd iets negatief je kan die drugs DEALER alleen beleeft afwijzen of onbeleefd afwijzen PS: ik vermoord die drugsdealers altijd en dan pak ik hun geld $ 1000-1500 $ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 gewoon vermoorden die hap :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.