Big Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) [...] PS: ik vermoord die drugsdealers altijd en dan pak ik hun geld $ 1000-1500 $ das wel veel geld! goeie tip om aan extra geld te komen! Bewerkt: 10 april 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je kan ze ook niet kopen, of afpakken,.... en waar kan je drugsdealers vinden???? In Los Santos in Ganton en East Los Santos bij dat schilderij aan de muur. Je vindt hem bijna in heel Los Santos maar daar zie je ze het meest! oow dan is er zo'n gastje dat zegt iets dan staat er <-: negative ->: positive ze hebben toch ook altijd een geweer bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Ik knal ze gewoon altijd neer als ik ze zie . Ze hebben altijd een 9mm bij zich . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik stuur mijn gangs er op af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik schiet ze ook altijd af dan lekker geld rapen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Mollen en geld rapen dus...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 arme gangsters :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 eigen schuld denk ze hebben toch zo'n gekke muts op het is toch zo'n soort mannetje wat bij missie bs 8er op die motor zit als je die freddy eraf moet knallen kan ff niet op de naam komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hendrik Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 eigen schuld denk ze hebben toch zo'n gekke muts op het is toch zo'n soort mannetje wat bij missie bs 8er op die motor zit als je die freddy eraf moet knallen kan ff niet op de naam komen ik zit nu bij die missie best moelijk hij rijd de steegjes in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 dat is de missie van Big Smoke: OG Loc, zorg gewoon dat hij in je zicht blijft en blijf hem achtervolgen tot hij eindelijk stopt en knal hem der af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.