Jump to content

Forza MotorSport 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou de ''Ondertitel'' zegt het al. Wie heeft dit spel en wat vinden jullie hiervan?

Hoeveel geld en welke auto's bezit je? Hoe ver ben je ben met de Career en/of Arcade mode? Of post hier al de trick en glitches die jij kent!

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Ik ben zelf op 46% en ik heb de R1 Ferrari auto (snelste van spel) via ''Auction House'' gekocht.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb hem ben bij zo un 80% career en heb veel te veel wagens omn allemaal op te noemen en heb 1,7 miljoen

Bewerkt: door thegodfather91
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik vind dit een heerlijke simulatie, want dat is het.

Moeilijkheidsgraad is mooi in te stellen.

Topgame wat mij betreft. :tu:

Geplaatst:

Ik vind het wel een leuke game, maar aan het einde van je carrière bergint het een beetje saai te worden.

Ik hem 100% uitgespeeld.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb de game niet maar een vriend van me speelt het 24/7 en zweert dat het de beste game is die hij ooit heeft gespeeld :7 hij blijft maar pushen dat ik de game ook moet halen maar ik doe bij hem hetzelfde met Burnout Paradise die hij dan weer bagger noemt :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
ik heb hem goed spel :tu:

Ik heb hem ook sinds net,(gebrand :engel:).

En het is zeker een goeie game :tu:.

Ik hou van dit soort spellen :D.

Gelukkig want ik kan Forza 1 niet meer vinden en die begint me ook eigenlijk te vervelen :puh:.

Is eigenlijk ook niet zo gek, heb meer dan 50 Honda's waarvan 35 dezelfde civic's met een andere set-up XD.

Bewerkt: door FerryN
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Nou de ''Ondertitel'' zegt het al. Wie heeft dit spel en wat vinden jullie hiervan?

Hoeveel geld en welke auto's bezit je? Hoe ver ben je ben met de Career en/of Arcade mode? Of post hier al de trick en glitches die jij kent!

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Ik ben zelf op 46% en ik heb de R1 Ferrari auto (snelste van spel) via ''Auction House'' gekocht.

Ik heb 't ook maar de ford gt?(mischien gt40) is de snelste :puh:.

Maar ik hou meer van m'n volkwagen golf r32 die eigenlijk veels te snel accelereert.

Ik kan daardoor nauwelijks gas geven of ik vlieg de bocht al uit...

Geplaatst:

Maar ik hou meer van m'n volkwagen golf r32 die eigenlijk veels te snel accelereert.

Ik kan daardoor nauwelijks gas geven of ik vlieg de bocht al uit...

Ik heb een Golf MK2 met R32 blok en aandrijving, die is volgens mij nog sneller :puh:.

Of mijn Silvia S13 met RB26DETT AWD conversion, die is ook masterlijk snel :puh: heeft volgens mij bijna 1000pk.

Of mijn Charger, heeft iets van 1100 pk ^_^ .

Geplaatst:
Ik heb de game niet maar een vriend van me speelt het 24/7 en zweert dat het de beste game is die hij ooit heeft gespeeld :7 hij blijft maar pushen dat ik de game ook moet halen maar ik doe bij hem hetzelfde met Burnout Paradise die hij dan weer bagger noemt :puh:

Paradise is ook bagger ¬¬

Even over Forza 2:

Ik heb het nu ook, al een paar maanden geleden, uitgespeeld. 100% koste me 51 uur.

Geplaatst:

Geweldige trailer :tu:

Is het een recent spel? Ö Want de graphics zien er echt wel lekker uit. Zo'n circuit simulatie games zijn nog wel lekker, maar enkel wanneer er goed veel auto's zijn en er real-time damage is.

Misschien koop ik het wel, al heb ik Race driver Grid al, die er volgens mij wel op lijkt.

Geplaatst:

De snelste auto in het spel zijn gaat niet alleen om een speed van 10 en een handling van 2,5. Het draait om het totaal plaatje.

Geweldige trailer :tu:

Is het een recent spel? Ö Want de graphics zien er echt wel lekker uit. Zo'n circuit simulatie games zijn nog wel lekker, maar enkel wanneer er goed veel auto's zijn en er real-time damage is.

Misschien koop ik het wel, al heb ik Race driver Grid al, die er volgens mij wel op lijkt.

Het spel is niet recent maar word nogsteeds veel gespeelt online. Het is realistischer dan GRiD en je kan het daar ook niet echt mee vergelijken. Er zijn zo'n 200+ auto's. Het heeft ook een hele lange speelduur.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...