Jump to content

WTC, World Trade Center locatie


Sjorszzz

Recommended Posts

Als ik het goed heb (en vanwaar ik het ongeveer zie op de foto's) hier.

Ik weet het niet helemaal zeker, het kan er ook rondom liggen, maar als ik zo kijk naar de foto's denk ik dat het daar ongeveer ligt.

Excuseer als het heel ergens anders ligt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het World Trade Center zit niet in het spel. Dit komt doordat GTA IV in het jaar 2008 afspeelt. En nu in 2008 is er ook geen World Trade Center meer. Daarom zit hij ook niet in het spel. Dat is natuurlijk ook wel een beetje logisch. Het Vrijheidsbeeld zit er wel gewoon in, maar het WTC helaas niet. En dat is ook een goede keuze van Rockstar lijkt me, want anders krijg je daar weer allemaal dingen over :puh:

@Twano: Yoy got it man!

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Het World Trade Center zit niet in het spel. Dit komt doordat GTA IV in het jaar 2008 afspeelt. En nu in 2008 is er ook geen World Trade Center meer. Daarom zit hij ook niet in het spel. Dat is natuurlijk ook wel een beetje logisch. Het Vrijheidsbeeld zit er wel gewoon in, maar het WTC helaas niet. En dat is ook een goede keuze van Rockstar lijkt me, want anders krijg je daar weer allemaal dingen over :puh:

Hij vraagt waar het ongeveer in Liberty City ligt, en niet of de WTC in het spel zit... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Denk je echt dat alle straten uit NY zijn nagemaakt in GTA IV?

Je moet het niet echt zien als NY maar gewoon als Liberty City zonder de Ground Zero. ;)

Maar Liberty City is gebaseerd op Liberty City, maar niet alle straten zijn nagemaakt nee... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in New York zijn ze nu toch nog aan het bouwen of aan het werk waar het wtc heeft gestaan?

Dus dan zou je dat dan toch ook in het spel moeten kunnen terug zien?

Dat ze daar bijv aan het bouwen zijn ingame dan he ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in New York zijn ze nu toch nog aan het bouwen of aan het werk waar het wtc heeft gestaan?

Dus dan zou je dat dan toch ook in het spel moeten kunnen terug zien?

Dat ze daar bijv aan het bouwen zijn ingame dan he ^_^

Nee, dit is (helaas) niet het geval. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het World Trade Center zit niet in het spel. Dit komt doordat GTA IV in het jaar 2008 afspeelt. En nu in 2008 is er ook geen World Trade Center meer. Daarom zit hij ook niet in het spel. Dat is natuurlijk ook wel een beetje logisch. Het Vrijheidsbeeld zit er wel gewoon in, maar het WTC helaas niet. En dat is ook een goede keuze van Rockstar lijkt me, want anders krijg je daar weer allemaal dingen over :puh:

Hij vraagt waar het ongeveer in Liberty City ligt, en niet of de WTC in het spel zit... :duh:

als hij vraagt waar het is, en het is er niet, moet je dan maar een willekeurige plek aangeven?

ps: als je de zoekfunctie gebruikt, zie je dat er al topic over bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is omdat, naar alle waarschijnlijkheid uit respect, 9/11 nooit in de wereld van GTA IV heeft plaatsgevonden. Maar het hele WTC bestaat dus ook niet. Gewoon uit respect, aangezien het nog altijd gevoelig ligt bij de Amerikaanse bevolking.

Link to comment
Delen op andere websites

Het World Trade Center zit niet in het spel. Dit komt doordat GTA IV in het jaar 2008 afspeelt. En nu in 2008 is er ook geen World Trade Center meer. Daarom zit hij ook niet in het spel. Dat is natuurlijk ook wel een beetje logisch. Het Vrijheidsbeeld zit er wel gewoon in, maar het WTC helaas niet. En dat is ook een goede keuze van Rockstar lijkt me, want anders krijg je daar weer allemaal dingen over :puh:

Hij vraagt waar het ongeveer in Liberty City ligt, en niet of de WTC in het spel zit... :duh:

als hij vraagt waar het is, en het is er niet, moet je dan maar een willekeurige plek aangeven?

ps: als je de zoekfunctie gebruikt, zie je dat er al topic over bestaan.

Ik heb de zoekfunctie gebruikt.

Maar als ik daarbij niks kan vinden :7

Dan zelf maar even een topic maken he ;)

Maargoed volgens mij is mijn vraag toch wel duidelijk ja.

Want ik heb meteen al duidelijk gemaakt dat ik natuurlijk ook wel weet dat het WTC niet in Liberty City zit.

Maar ik wist dus niet dat ze er ook helemaal niks mee hebben gedaan.

Het kon toch zijn dat ze op de plaats waar het wtc heeft gestaan ze iets ingame hebben gemaakt dat ze daar nu aan het werk zijn.

Net zoals in het echt nu zo is. ;)

Dat was mijn vraag alleen maar er zo ja waar is dat dan?

En inderdaat zo nee, dan zomaar een plek aangeven waar hij eigenlijk hoort te staan.

Want dat was ook mijn vraag zoals je had kunnen lezen. :)

P.S Het spel speelt zich in 2007 af en niet in 2008!

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...