Biohazard1990yakuza Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 als je de slamvannodig hebt om te exporteren kan je hem hier vinden bij het rose puntje http://faq.gtasanandreas.nl/www/include_lo...hp?name=slamvan PS: kan je dit plaatje wel zien ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 gewoon zoeken dan vind je er eentje oor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 gewoon zoeken dan vind je er eentje oor inderdaad maar ze rijden er wel weinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ripper3510 Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 hij vind geen slamvan ( of heeft er ondertussen al een gevonden) mar ik heb ook een vraagje en die vraag is : die plaatjes van de walktrough doen het niet voor de monster truck bij de een is er een poort open en bij mij gaat die poort niet open , dus men vraag is hoe dat komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) van het stadion je driving skill is te laag hoort dit niet bij general Bewerkt: 14 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 die plaatjes van de walktrough doen het niet voor de monster truck Welke plaatjes doen het niet? Ik heb net even gekeken, maar zovel ik heb kunnen zien werken de screens + de lokaties gewoon. bij de een is er een poort open en bij mij gaat die poort niet open , dus men vraag is hoe dat komt Wat bedoel je met poort open? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij die race niet kan doen. Zoja, dan moet je meer driving skill hebben ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ripper3510 Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 ok maar moet je driving skil helemaal vol zijn?? want men driving skil is bijna helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 ok maar moet je driving skil helemaal vol zijn?? want men driving skil is bijna helemaal Ongeveer 1/4 moet voldoende zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ripper3510 Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 maar de plaatjes werken wle maar ik bedoel bij de 2 de plaats van de monster truck waar michellines auto's is zo met die auto. als je daar kijkt bij de walktrough is de poort open maar bij mij gaat ie niet open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 maar de plaatjes werken wle maar ik bedoel bij de 2 de plaats van de monster truck waar michellines auto's is zo met die auto.als je daar kijkt bij de walktrough is de poort open maar bij mij gaat ie niet open. ow zo, bedoel je waar je je auto kunt repareren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Repareren? Het gaat toch om een race ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Repareren? Het gaat toch om een race ? dacht ik ook maar welke wat zal ie anders bedoelen want bij je vriendin is geen race Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 als je tweede bent staat die auto voor de deur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Ook in San Fierro bij de gewerenwinkel Ammunation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.