blokzeil1 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 hoi, ik heb een probleem met het spel bully scholarship edition van rockstargames voor de pc als ik het spel start krijg ik een error requires a directx 9.0c compatible sound card to be installed and configured poperly ik heb een sound kart met realtek er op dus ik weet niet waar het legt op google heb ik ook niks kunnen vinden alvast bedankt! Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ligt misschien aan je driver, kijk anders even hier. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 tnx voor je hulp maar ik heb een programma geprobeerd en ik was alleen met een afspeler en nog een onbelangrijk programmaatje niet geüpdatet maar ik ben er dus nog niet ... Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Over een soortgelijke foutmelding hebben we het gehad, kijk ff in dit subforum rond want hier hoort het te staan Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ik heb hem niet kunnen vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.