Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Beste mensen, Sommige van jullie zullen het al gemerkt hebben, maar er wordt een virus verspreid via msn! Het gaat om het volgende: foto? ?? ttp://myspaceid.my3gb.com/myspace.php?=(msnadres) Druk daar niet op! Doe je dat wel, dan krijg je een virus, en wordt het bericht naar iedereen die je op msn hebt, verzonden. Dus, druk er niet op! Ik waarschuw jullie alvast, voordat de helft op dit forum een virus heeft.. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Bedankt voor de tip. Maar krijg je deze link ofzo via een mailtje dan ofzo? En wat voor soort virus is het eigenlijk? Wat doet het en wat maakt het allemaal kapot? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) Bedankt voor de tip.Maar krijg je deze link ofzo via een mailtje dan ofzo? En wat voor soort virus is het eigenlijk? Wat doet het en wat maakt het allemaal kapot? Het is via msn, niet via een mail. Het kan ook zo zijn dat je het bericht krijgt, als de contactpesoon offline is. Wat voor soort virus het is weetik niet, wel weetik dat het je pc opeet. Bewerkt: 7 november 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
FerryN Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Idd, dit soort virussen komen vaker voor. Zoals een check zodat je kan zien wie je geblokkeerd enzo hebben, of jij diegene bent op een foto en nog veel meer. Het beste is nog als gewoon een vage link word gestuurd met meestal een tekstje erbij, dat je aan diegene vraagt wat het is, want als die niet reageerd of het zelf niet weet, is het hoogswaarschijnlijk een virus. Reageren
Fedmas Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Hey, Ik had het laast, zat ik lekker te kletse tegen me vriendin, Krijg ik van een ander, hey, can you click on this link for me? Tnx, Ik dacht, hmm, doe maar niet, is engels, zo praat jij niet En toen, vroeg ik het na, bleek het een virus geweest te zijn, maar btw, mijn antivirus, werkt dat ook tegen, onbekende(gevaarlijke) links houd ie tegen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik heb me al twee keer laten vangen. Maar AVG 8.0 Free laat zich niet vangen door zo'n suf MSN-virusje. Ik loste het zo op: - M'n PC scannen. - Hij vindt het virus, hij scant voort. - Het scannen is afgelopen, ik kan het virus verwijderen. - Virus verwijderd. - Nu moet ik m'n PC heropstarten. - Ik herstart m'n PC. - Klaar is MegaPilot! Die MSN-virussen zijn altijd Trojaanse Paarden. Informatie over Trojaanse Paarden: >Klik.< Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Tja ik heb zoveel virussen gezien op msn. Ik klik er nooit op. Reageren
Dvt Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) Wat gebeurd er als je erop klikt vanuit je browser? Krijg je dan een afbeelding (openen, opslaan etc.)? Zou ik wel eens willen weten.. Bewerkt: 7 november 2008 door Dvt Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Wat gebeurd er als je erop klikt vanuit je browser? Krijg je dan een afbeelding (openen, opslaan etc.)?Zou ik wel eens willen weten.. Nou probeer het zou ik zeggen... Reageren
Dvt Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) Wat gebeurd er als je erop klikt vanuit je browser? Krijg je dan een afbeelding (openen, opslaan etc.)?Zou ik wel eens willen weten.. Nou probeer het zou ik zeggen... Ja tuurlijk! Dat bedoel ik niet Bewerkt: 7 november 2008 door Dvt Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 idd jah dit soort virussen is weer terug gister kreeg ik van 2 mensen de hele tijd dat bericht Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik krijg heel vaak van *** zo'n melding. En later weert hij van niets Ik klik er nooit op eigenlijk want ik weet maar nooit. Ik ga denk ik toch voor het geval dat even me PC scannen met Malwarebyte Antimalware. Dan moet het wel lukken. Ik ga ook binnenkort ff een brandprogramma op me PC zetten en me SA back-up branden. En dan een paar virusscanners erop zetten voor extra beveiliging Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 @ zamg0d1: Licht deze persoon dan ook in, want meestal is de verzender degene met een virus aan boord. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 @ zamg0d1: Licht deze persoon dan ook in, want meestal is de verzender degene met een virus aan boord. Ik zal het hem vertellen. Want hij weet meestal van niets. En hij heeft me ook nog niks verteld dat zijn virusscanner iets had gevonden Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Nieuw soort 'msn virus': foto hi5? http://www.hi5.eu.com/hi5.exe(msnadres) Als de persoon je dit stuurt, vertel hem of haar dat dan voordat het te laat is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.