mattert Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Gistere bleef 't laadt balkje van sa hangen, dus ik denk "ohh 't is maar 1 keer ofzo". dus ik me computer opnieuw opstarten en nog is een keer proberen precies het zelfde! toen had ik er al geen trek meer in dus sloot ik me comptuer af. De volgende dag ik weer proberen precies 't zelfde, ik heel me sa uninstalleren enweer installeren. dat had ik toen gedaan en had ik de v2.0 terug geupdate naar v1.0 ik me mods weer installeren en 't is precies 't zelfde. 't licht niet aan de patch ofzo.. dus ik vind 't maar raar! ik denk dat 't aan een mod licht.. maar ik heb er 30/40 en ik doe 't niet steeds omstebeurd (installeren en sa opstarten) dus ik weet niet welke me sa laat hangen en geen trek om sa weer te uninstalleren en installeren, maar ik weet ook niet welke map al me mods zit dat ik gewoon me map kan weggooien etc. ik gebruik "San Andreas mod installer" En nog een andere vraag! is er iets dat er 10/20/30 mods tegelijke tijd installeert? want dat zou fijner zijn! Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Geen SAMI (San Andreas Mod Installer) gebruiken, probeer daarnaast eens een nieuw spel te starten.. Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Het is waarschijnlijk omdat je of: -Een bestandje mist in de GTA3.IMG -2 Keer hetzelfde bestandje hebt in GTA3.IMG -Een foute Color, Handling of Vehicle line. En das idd erg lastig om uit te zoeken. Maar Heb je een backup van GTA3.IMG, VEHICLES.IDE, HANDLING.CFG en CARCOLS.DAT? Backup die eens. Gebruik dan Alci's IMGtool. K heb per direct geen link, maar zal even kijken. Stuur ik wel in mn EDIT. Met die tool kan je alles in een keer toevoegen als je het volgende doet: Zoek even de leukste auto's uit die de andere auto's vervangen, dus bijvoorbeeld elke auto anders kan geen kwaad. Als je er maar niet 2 neemt die voor 1 auto moeten worden vervangen. Zet ze allemaal in een map, alleen de TXD en DFF. Geen Readme of plaatjes. Start alci op en open GTA3.IMG. Klik op IMPORT en voeg alle DFF en TXD toe die je wilt en ze worden automatisch vervangen door al bestaande bestandjes. Als je het niet snapt moet je me maar even een PB geven. Reageren
mattert Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik ga denk dan weer uninstalleren en weer installeren, maar waaro mzou ik gen SAMI gebruiken? want ik snap niks van IMG tool... en bij sami is 't gewoon *Klik... Klik en klaar.. Reageren
Beagle Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik ga denk dan weer uninstalleren en weer installeren, maar waaro mzou ik gen SAMI gebruiken? want ik snap niks van IMG tool... en bij sami is 't gewoon *Klik... Klik en klaar.. Ja, dat mag wel wezen, maar wij, daar bedoel ik mee de mensen die regelmatig mensen helpen in de Modding scene, zien toch echt een ritme terugkomen van dingen die niet werken door SAMI. Bij SAMI heb je gewoon meer problemen dan handmatig, je weet bij IMGTool wat je installeert, wegdoet, etc. Daarnaast, heb ik een tut geschreven over álle functies van de IMGTool, en er is ook nog eens een tut over hoe je mods moet installeren. Lijkt me sterk dat je dan niet weet hoe het werkt.... Functies IMGTool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.