Remi-X Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik heb vandaag mn hele spel volgemod met auto's. Maar nu ben ik dus aan het rijden, valt me gelijk iets op. Alles laad normaal, is dan klaar, en is dan weer in een keer weg . En dan gelijk laad het weer enzovoort... En zo heb ik dus af en toe unsolid gebouwen, waar ik auto's met de gravity gun zo doorheen kan halen maar niet terug schieten, dan is het ineens wel solid... Zo heb ik ook dat de weg doorzihtig blijft. En dat er geen zichtbare drempel enzo zijn. Maar de auto's en peds blijven er gewoon normaal uitzien, de paths zijn nog normaal. Maar ik heb toch niet het idee dat het aan de mods ligt? Het spel is iig niet trager. De manier van de instellingen maken niks uit voor het probleem. Min of Max. Wat kan ik doen? PS: Geen Handling, CarCols en vehcles lines gewijzigd. Alleen TXD+DFF met Alcis IMGTool. Reageren
JeGe Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Dat komt inderdaad door de mods ja. Als je te veel TXD mods gebruikt, heb je de kans dat alles traag laadt. Ik raad je aan alle mods te uninstallen en dan een voor een installeert tot je merkt dat alles traag begint te laden en dan stoppen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) Okej, dat zal best kunnen. Ik heb nogal wat auto's zoals de Toyota Supra en de BMW M3 die nogal wat Textures gebruiken om te modden in de Transfender ofzo. Ik zal ze allemaal eens installeren zonder modable Textures. EDIT: neej, werkt niet. Ik zal het nu eens proberen door maar een paar mods te installen. Als ik maar een paar mods installeer is er dus niks aan de hand. Maar wanneer ik alles wijzig, zonder dat er meer bestanden zijn, krijg ik het probleem. + dat GTA3.IMG door alle mods 400 MB stijgt. Dus van 800MB naar 1.2 GB. Kan het daaraan liggen? Bewerkt: 9 november 2008 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.