Tieske10 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 vraagje, hoe moet ik de burglary missies starten? gewoon tussen 20.00 en 6.00 in de boxville stappen en huizen met pijlen zoeken? Reageren
Basssss Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 vraagje, hoe moet ik de burglary missies starten? gewoon tussen 20.00 en 6.00 in de boxville stappen en huizen met pijlen zoeken? Tussen die tijd moet je in de zwarte Boxville zitten en dan start je de missie met de 2 boven het W-tje (PC) en het pijltje omhoog (PS2) dacht ik. Reageren
Jay; Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) vraagje, hoe moet ik de burglary missies starten? gewoon tussen 20.00 en 6.00 in de boxville stappen en huizen met pijlen zoeken? Dat klopt helemaal. Zodra je een geschikt pand (met gele pijl) ziet, ga je naar binnen en zorg je dat je weer op tijd buiten staat. Ik kan wel de hele burglary missions uit gaan leggen, maar je kan net zo goed even op deze pagina kijken waar alles gedetailleerd staat uitgelegd. Bewerkt: 7 november 2008 door Jay; Reageren
Wollongong Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 vraagje, hoe moet ik de burglary missies starten? gewoon tussen 20.00 en 6.00 in de boxville stappen en huizen met pijlen zoeken? Dat klopt helemaal. Zodra je een geschikt pand (met gele pijl) ziet, ga je naar binnen en zorg je dat je weer op tijd buiten staat. Ik kan wel de hele burglary missions uit gaan leggen, maar je kan net zo goed even op deze pagina kijken waar alles gedetailleerd staat uitgelegd. Waar vind je die zwarte boxville? Of kan die elke kleur hebben? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Waar vind je die zwarte boxville? Of kan die elke kleur hebben? Die vind je hier. De gewone Boxville kan elke kleur hebben, dacht ik. De Black Boxville natuurlijk niet(anders zou hij niet "Black" heten hé!). Succes. Bewerkt: 23 november 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.