mattert Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ok ik speel al een tijdje SA-MP, ik was op een of andere manier sa-mp kwijt dus ik installeer het opnieuw en probeer in een server te komen (me officials waren er nog) dus ik wil in een server krijg ik een wit scherm, toen de sponsors van gta:sa en toen weer wit scherm. en toen zat ik in gta:sa en niet in samp... iemand een idee om te fixen?? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Dit witte scherm krijg je vaak als je versie 2 hebt en hem bent vergeten te downgrade naar versie 1. En dat je vanzelf weer in Sa komt i.p.v Samp weet ik niet hoe dit komt. Maar dit probleem heb ik ook wel eens gehad. Toen heb ik heel Samp verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Toen was het probleem opgelost. Mocht dit het probleem ook niet oplossen probeer heel Sa eens opnieuw te installeren. En mocht dit zelf niet helpen probeer dan eens om alles helemaal te verwijderen. en daarna opnieuw te installeren op een totaal andere locatie. En anders zou ik het ook niet meer weten Reageren
mattert Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik heb vandaag al 3x sa opnieuw keer geinstaleerd voor bepaalde redenen, maar samp doet echt raar en geen zin om weer sa instaleren... is er gee nandere mogelijk heden? Reageren
FerryN Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik heb vandaag al 3x sa opnieuw keer geinstaleerd voor bepaalde redenen, maar samp doet echt raar en geen zin om weer sa instaleren... is er gee nandere mogelijk heden? Bij sa-mp hoofdscherm, kan je ergens opties doen en dan de pad naar SA vaststellen, alleen kan ik nu niet kijken, maar het staat er wel. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik heb vandaag al 3x sa opnieuw keer geinstaleerd voor bepaalde redenen, maar samp doet echt raar en geen zin om weer sa instaleren... is er gee nandere mogelijk heden? Zie de post boven je. Hij zegt dat je mogelijk V2 van SA hebt, downgrade hem dan met deze patch naar V1. Pas dan kan je SA:MP weer spelen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik heb vandaag al 3x sa opnieuw keer geinstaleerd voor bepaalde redenen, maar samp doet echt raar en geen zin om weer sa instaleren... is er gee nandere mogelijk heden? Zie de post boven je. Hij zegt dat je mogelijk V2 van SA hebt, downgrade hem dan met deze patch naar V1. Pas dan kan je SA:MP weer spelen. Precies wat dat witte scherm komt mij heel bekend voor. En bij mij had ik dat zelfde probleem omdat ik de patch naar v1 was vergeten te installeren Reageren
mattert Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 is het ook mogelijk voor v1.01? of niet? Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 V1.01 is de versie die je krijgt als je de patch van NoMoreHotCoffee.com download. Die patch zorgt er juist oor dat je niet meer kunt modden (behalve met Cleo dan), het antwoord is dus nee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.