Nissan Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Hey mensen, ik heb voor het eerst zelf een sig gemaakt. Nu geen ratings zoals dat ie simpel is, aangezien het pas de eerste is. Als je nu al zo'n rating wilt geven raad ik je aan nu weg te gaan. Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (..) Nu geen ratings zoals dat ie simpel is, (...)Nou, daar ben jij anders wel een fan van, of niet?Het is wel een leuk plaatje, maar probeer er toch wat meer mee te doen. De tekst is wel goed, misschien iets te groot. Plaatje past er wel bij. Ik vind dat het iets té rood is, probeer wat meer kleuren te gebruiken. Moet ik toch een 2 voor geven. Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Het is wel een grappige sig, alleen is hij iets te groot om in je handtekening te doen . Achtergrond: Het lijkt alsof het niet 1 geheel is. De onderste kleur is erg donker rood terwijl de rood erboven weer erg licht is. Dat is wel erg vreemd. De achtergrond is gewoon erg simpel, alleen maar wat rood en zwart en je bent klaar. Actie zit er niet in. Wat is het allerlichtste rode daar boven eigenlijk? Die vuist met de wijsvinger heb je wel op de goede plek gezet. Ik had hem liever wel ingeblend gezien zodat de vuist overloopt op de achtergrond. Dan ziet het er erg mooi uit. Ook is de vuist niet goed uitgeknipt, maar ik denk dat je dat zelf niet hebt uitgeknipt. De tekst vind ik wel een beetje vierkant achtig. Misschien kan je even wat leuke fonts downloaden. Links staan onder aan de post. Download hem. Hij komt op het bureaublad te staan. Pak hem uit met WinRAR en knip dat bestand (met de letter L erop). Ga naar Configuratiescherm --> Lettertypes. Plak hem daar. De computer installeert hem automatisch. Verder heb je hem in de goede kleur. Maar probeer je Glow/shadow (?) weg te laten. Effecten heb je er niet ingedaan. Misschien is het handig om even met een tuturial te beginnen waar textures bij zitten. Dan plak je de effecten er gewoon in. Daarna word je er handiger in en kan je ze gewoon zelf maken. Algemeen: Ik vind hem wel simpel, sorry dat ik het zeg maar voor je eerste sig heb je het toch erg goed gedaan hoor. Volg even een paar tuturials en dan word je vanzelf beter! 6,5/10 Links: Hier kan je fonts downloaden (lettertypes) Hier kan je renders krijgen. Volg hier een paar tuturials Succes verder! Bewerkt: 8 november 2008 door Visser23 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Wem grappig. Maar niets over te zeggen 7/10 Reageren
Nissan Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (..) Nu geen ratings zoals dat ie simpel is, (...)Nou, daar ben jij anders wel een fan van, of niet?Het is wel een leuk plaatje, maar probeer er toch wat meer mee te doen. De tekst is wel goed, misschien iets te groot. Plaatje past er wel bij. Ik vind dat het iets té rood is, probeer wat meer kleuren te gebruiken. Moet ik toch een 2 voor geven. Ah Oui, Ik zie het plaatje nog een keer, wat je gemaakt had. Ik zie dat je de Palm gebeure in een landschap heb gezet (dacht eerst dat het een fragment was uit een reclame) ik herzie mijn punt naar een 4. Omdat er geen effecten en stuff inzit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.