mattert Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik probeer de skin van CJ te veranderen naar een meer blankere kleur toen had ik op gtainside. maar ik krijg ze niet geinstaleert.. ik moest me hele sa weer opnieuw installeren! want me gta_sa.exe crashte heletijd. Kan misschien iemand een me uitleggen hoe ik een skin verander? Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) ik probeer de skin van CJ te veranderen naar een meer blankere kleur toen had ik op gtainside. maar ik krijg ze niet geinstaleert..ik moest me hele sa weer opnieuw installeren! want me gta_sa.exe crashte heletijd. Kan misschien iemand een me uitleggen hoe ik een skin verander? Voordat je gaat modden moet je eerst checken of je wel gta sa versie 1.0 of 1.1 hebt. Hoe kan je dat zien? door gta op te starten en in het menu rechtsonder kijken wat er staat. staat er niks dan heb je versie 1.0, staat er 1.1 dan is het ook goed. staat er 2.0 dan moet je gta sa eerst downgraden. Klik hier voor hoe je moet downgraden Heb je versie 1.0 of een gepatchte versie 2? zoja, check de readme hoe je het moet installeren. Vaak moet je het met IMG tool doen. ik denk dat je wel weet hoe dat moet... maar toch een snelle uitleg. Als je de skin van CJ wilt vervangen dan moet je met imgtool: Player.img openen. daarna kijk je in de readme van de gedownloade mod welke bestanden er vervangen moeten worden. zoek die op in imgtool, ga dan naar commands en dan: replace en selecteer het bestand wat vervangen moet worden. (vervang de dff voor de dff en de txd voor de txd) Ik hoop dat het je nu lukt... Suc6 Bewerkt: 7 november 2008 door BC7 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 @BC7: ALs je V1.1 kan je juist niet modden. Als je V1.1 is je SA gepatched met de ''Nomorehotcoffee patch''. Deze patch zorgt voor enkele bugfixes en dat je SA niet meer moddable is. Alleen met V1, of een gedowngrade V2, kan je modden. Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 @BC7: ALs je V1.1 kan je juist niet modden. Als je V1.1 is je SA gepatched met de ''Nomorehotcoffee patch''. Deze patch zorgt voor enkele bugfixes en dat je SA niet meer moddable is. Alleen met V1, of een gedowngrade V2, kan je modden. Als je het patch dan staat er onderin de hoek 1.1 (bij mij wel zo en ik kan modden) Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) @BC7: ALs je V1.1 kan je juist niet modden. Als je V1.1 is je SA gepatched met de ''Nomorehotcoffee patch''. Deze patch zorgt voor enkele bugfixes en dat je SA niet meer moddable is. Alleen met V1, of een gedowngrade V2, kan je modden. Als je het patch dan staat er onderin de hoek 1.1 (bij mij wel zo en ik kan modden) Met Cleo zeker? Cleo is iets anders dan modden met auto's, 'handling.cfg'-regels en multiplayermodificaties. Cleo is niet een echte aanpassing, waardoor je dus ook geen nieuw spel hoeft te starten (wat bij de echte SCM modificaties wél het geval is). Ik weet niet zeker of Cleo dan ook op V2.00 werkt, ik Cleo nooit. Leuk, die versies En nu maar wachten of de patch geholpen heeft Bewerkt: 8 november 2008 door VWO-er Reageren
mattert Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 is het ook mogelijk om met Alci? om CJ skin te veranderen? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 is het ook mogelijk om met Alci? om CJ skin te veranderen? Ja, want Alci's is ook een programma om de GTA Archieven te openen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.