Jump to content

Date Kiki


LKS

Recommended Posts

Als je Dwayne hebt vermoord of je hebt hem verwond tijdens een dan date zal je hem later bij het ziekenhuis kunnen afhalen.

Maar je bent wel een paar procenten kwijt van de vriendschap.

Bewerkt: door Ely
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LKS

    6

  • -Simon-

    4

  • AXIO

    3

  • chrissieking

    3

Als je Dwayne hebt vermoord of je hebt hem verwond tijdens een dan date zal je hem later bij het ziekenhuis kunnen afhalen.

Maar je bent wel een paar procenten kwijt van de vriendschap.

dat heb ik nog nooit gehad

Nee, ik ook niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Dwayne hebt vermoord of je hebt hem verwond tijdens een dan date zal je hem later bij het ziekenhuis kunnen afhalen.

Maar je bent wel een paar procenten kwijt van de vriendschap.

nee je begrijpt me verkeerd denk ik

toen ik in the storyline moest kiezen om Playboy X of Dwayne te vermoorden heb ik gekozen om dwayne te vermoorden :s (wou kijken wat er zou gebeuren) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Dwayne hebt vermoord of je hebt hem verwond tijdens een dan date zal je hem later bij het ziekenhuis kunnen afhalen.

Maar je bent wel een paar procenten kwijt van de vriendschap.

nee je begrijpt me verkeerd denk ik

toen ik in the storyline moest kiezen om Playboy X of Dwayne te vermoorden heb ik gekozen om dwayne te vermoorden :s (wou kijken wat er zou gebeuren) :puh:

dan komt hij ook niet terug

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

hoi.

ik had een vraagje? je kan in totaal 3 vriendinnen daten.

maar moet je die allemaal daten voor de 100%, of is dat helemaal niet nodig om een vriendin te hebben voor de 100%. want anders moet ik nog even gauw 3 vriendinnen daten, want na de storyline kun je het niet meer.

maar ik hoop eigenlijk dat het niet nodig is.

groetjes guusje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hoi.

ik had een vraagje? je kan in totaal 3 vriendinnen daten.

maar moet je die allemaal daten voor de 100%, of is dat helemaal niet nodig om een vriendin te hebben voor de 100%. want anders moet ik nog even gauw 3 vriendinnen daten, want na de storyline kun je het niet meer.

maar ik hoop eigenlijk dat het niet nodig is.

groetjes guusje :cya:

Voor de 100% moet je niet daten, al zal je dat automatisch zeker één keer gedaan hebben met Michelle, tot de missie The Snow Storm.[/font] Verder heb je nog Kate die in de loop van het verhaal je vriendin zal worden, maar dit kan maar tot de missie Mr. and Mrs. Bellic.[/font] Daarnaast zal je ook nog drie andere vriendinnen kunnen daten, maar ook dit kan na de storyline of de 100%.

Daten is dus niet benodigd voor de 100%, dit is slechts een extra. ;) Meer info over dates vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik het goed begrijp... als je de Liberty 5 niet kan halen kan je dan wel een andere trophy halen: die One Man Army. Je kan na 5 minuten 6 sterren Kiki dus bellen als ik het goed begrijp?

Liberty City (5) kan je altijd halen. Je overgebleven vrienden moeten boven de 90% zijn. Dwayne en Roman tellen hier niet in mee, omdat deze door missiekeuzes neergeknald kunnen worden. Alleen Brucie, Jacob de rasta en Packie moet je boven de 90% zien te krijgen.

Appeltje eitje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...