TahR78 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Oh, vriendinnen zijn er dus niet voor nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 1 vraagje, Als je Dwayne en Roman nog hebt, dus zijn niet dood, tellen ze dan nog steeds niet mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Voor de 100% tellen die personen inderdaad niet mee. De personen die wel meetellen zijn: Little Jacob, Packie en Brucie. Je kan natuurlijk gewoon verder met ze uit gaan, zodat je de Special Ability's kunt krijgen. Dat kan wel erg handig zijn. Deze tellen dus niet mee voor de 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Plus dat je met elk persoon iedere activiteit gedaan moet hebben. Met elk persoon bedoel ik dus nog steeds Brucie, Packie en Jacob. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 hoezo heeft kiki het altijd over die cheap whores? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 Ik had overlaatst ook een probleem met het daten van Kiki ( Lawchick ). Ik had al een mail gestuurd via Love-Meet.net voor een date met Kiki. Dus ik ging weg van het internetcafe, en ik ging missies doen. Dus ongeveer een week ( ingame ) later, op zondag, checkte ik mijn mail en er stond dat de date op zondag 12.00 uur was. Maar toen ik mijn mail checkte was het al ongeveer 15.00 uur, en toen stond er dat ik de date gemist had. En als ik nu op Love-Meet ga kan ik haar niet meer daten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonDyon Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Ik had overlaatst ook een probleem met het daten van Kiki ( Lawchick ).Ik had al een mail gestuurd via Love-Meet.net voor een date met Kiki. Dus ik ging weg van het internetcafe, en ik ging missies doen. Dus ongeveer een week ( ingame ) later, op zondag, checkte ik mijn mail en er stond dat de date op zondag 12.00 uur was. Maar toen ik mijn mail checkte was het al ongeveer 15.00 uur, en toen stond er dat ik de date gemist had. En als ik nu op Love-Meet ga kan ik haar niet meer daten. je moet dan gewoon een paardagen ingame wachten en dan kan je haar weer daten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeanMachine Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 hoezo heeft kiki het altijd over die cheap whores? Gewoon een jaloers kreng..... Erg grappig om met haar naar de kroeg te gaan en dan al dat gescheld op je. Maar ze is handig om de smeris van je af te krijgen. Maar je date mislukt als je naar die vreetschuur bij haar op de hoek gaat. Ik speel het spel nu voor de tweede keer en ze heeft me net gedumpt nadat ze van de motor is gedonderd. Over een paar dagen maar weer naar het internetcafe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.