Sa_bulldog Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 5x nu dus maak ik er een post van Mijn missie ''Intensive Care'' loopt vast en crashed dan naar desktop heb ookal geprobeert om eerst andere missie tedoen dan saven en dan weer de missie maar helpt ook niet is dit bekend dat deze missie dat vaker doet? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Heb je toevallig een mod geinstalleerd? Ik heb vaker gehoord dat wanneer je de ambulance veranderd, de missie ook niet meer te halen is. Als je geen scm mod hebt geinstalleerd, kan je hem even hier online zetten, en kunnen wij kijken of het een bug is (en dus ook bij ons voorkomt), of dat het aan jouw SA ligt. Dus deinstalleer al je mods, probeer het opnieuw, en als dat niet werkt, dan even je savegame uploaden. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Hmm thja... klopt heb een Ambulance Mod ja .. zal es de Ambulance weer trugzetten ..z Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.