TalkingPear Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Hoi sinds gister komt er te staan als ik hem opstart het filesyteem op de harde schijf is beschadigd.... Dan staat er bevestigen dan komt er een procent balk te staan die even bij 36% blijft hangen en dan doorgaat.... dan is hij klaar word het beeld zwart en staat er weer het filesyteem op de harde schijf is beschadigd. hoe moet ik dit doen ik heb hem all een keer gereset dus wat nu? Help me please Redfire18. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Hoi sinds gister komt er te staan als ik hem opstart het filesyteem op de harde schijf is beschadigd....Dan staat er bevestigen dan komt er een procent balk te staan die even bij 36% blijft hangen en dan doorgaat.... dan is hij klaar word het beeld zwart en staat er weer het filesyteem op de harde schijf is beschadigd. hoe moet ik dit doen ik heb hem all een keer gereset dus wat nu? Help me please Redfire18. Heb je alle beschadigde data al verwijderd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 dat is het probleem geen enkel knopje kan ik gebruiken.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Een vriend van mij had dit ook.. Uiteindelijk heeft hij hem moeten terugsturen naar die gastjes om het te repareren. Hij had veel geprobeerd, misschien niet genoeg, want maybe was er wel een oplossing. Maar hij had geen zin om nog langer te kijken hoe het moest en heeft hem teruggestuurd. Dat betekend dus wel dat hij een maandje afscheid moest nemen van zijn PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Ik laat hem opsturen.... Het was een baby voor mij heb hem samen met mijn broer gekocht voor 400 gelukkig nog garantie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Voordat je hem opstuurd: Heb je er echt goed over nagedacht? Voor hetzelfde geld komt er dalijk iemand met de oplossing, en dan heb je hem al opgestuurd.. Wacht gewoon even tot de oplossing niet komt, als ie wel komt ben je blij dat je hem niet heb opgestuurd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 alles al geprobeert gereset alle knoppen en de harde schijf er uit en in gedaan.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Alien Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 probeer dit eens ik weet niet misschien zit er ergens veel stof op of in dit is alleen Voor de 40 Gb Versie 20,60,80 afgeraden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SubaruFreak Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Oja als je hem opstuur stuur hem dan wel verzekerd want anders krijg je net zo als wat HIER gebeurt, jah sorry ik weet dat het niks ermee te maken heeft maarjah het bespaart je wel een ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 ja ik heb garantie en ik ga dat trucje proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 jammer werkt niet....... wel bedankt voor de moeite! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Tja, ik denk dat je hem dan moet opsturen. maar verzeker hem wel, het is een mooi speelgoedje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 ik denk niet dat je hiermee op gtaforum moet aankomen, maar bij sony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 het enige wat hun zeggen is inleveren! dan ben ik hem voor sinterklaas kwijt das balen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.