KillerZero86 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik wil graag een nieuw moederboard + proccessor + grafischekaart kopen, maar ik weet niet welke ik het beste kan kopen. Ik wil er graag mee gamen (oa GTA IV), en ik draai meestal ook vrij veel programma's tegelijk ( op dit moment staan er 12 open XD). Welke combinatie zouden jullie mij aanraden? Reageren
Tjerk Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Wat is je budget? Want we kunnen je wel allemaal dingen aanraden, maar als dat boven je budget is, heb je er niks aan. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 maximaal 500 euro, is dat genoeg? Reageren
Tjerk Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ok dan, hier komt ie: Als het goed is, kun je hier GTAIV wel lekker op draaien Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Volgens mij is dat wel genoeg. Het is tevens ook handig om je huidige systeemconfiguratie te posten, dat weten we welke nieuwe hardware erbij past. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 de mijne is op dit moment stokoud, maar hoier komtie: Moederboard MSI K8MM3. Proccessor: Amd Sempron2800+ 1.6 GHz. Grafische Kaart: Club3D 9600 256 MB Ram: 1,5 GB DDR Voeding: 300W ( deze weet ik niet helemaal zeker, ik ben het doosje kwijt) DVD Speler IDE CD brander IDE 500 GB SATA Schijf 200 GB IDE Schijf. Volgens mij was dit alles Reageren
Tjerk Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 In dat geval moet je of nog lekker door gaan sparen, of gaan bezuinigen, want je hebt een nieuwe voeding nodig, en nieuwe geheugen bankjes, wat deze passen er niet op. De rest van de spullen passen er wel in. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 heeftie moedebord nog zoveel ide's dan? want ik heb er wel 2 nodig, en moederborden met 2 stuks zijn er bijna niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.