Jump to content

Hulp bij uitzoeken processor/moederboard/grafische kaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag een nieuw moederboard + proccessor + grafischekaart kopen, maar ik weet niet welke ik het beste kan kopen. Ik wil er graag mee gamen (oa GTA IV), en ik draai meestal ook vrij veel programma's tegelijk ( op dit moment staan er 12 open XD). Welke combinatie zouden jullie mij aanraden?

Geplaatst:

Wat is je budget? Want we kunnen je wel allemaal dingen aanraden, maar als dat boven je budget is, heb je er niks aan.

Geplaatst:

Volgens mij is dat wel genoeg. Het is tevens ook handig om je huidige systeemconfiguratie te posten, dat weten we welke nieuwe hardware erbij past. :)

Geplaatst:

de mijne is op dit moment stokoud, maar hoier komtie:

Moederboard MSI K8MM3.

Proccessor: Amd Sempron2800+ 1.6 GHz.

Grafische Kaart: Club3D 9600 256 MB

Ram: 1,5 GB DDR

Voeding: 300W ( deze weet ik niet helemaal zeker, ik ben het doosje kwijt)

DVD Speler IDE

CD brander IDE

500 GB SATA Schijf

200 GB IDE Schijf.

Volgens mij was dit alles

Geplaatst:

In dat geval moet je of nog lekker door gaan sparen, of gaan bezuinigen, want je hebt een nieuwe voeding nodig, en nieuwe geheugen bankjes, wat deze passen er niet op. De rest van de spullen passen er wel in.

Geplaatst:

heeftie moedebord nog zoveel ide's dan? want ik heb er wel 2 nodig, en moederborden met 2 stuks zijn er bijna niet meer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...