super BV Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik heb even een vraagje aan mensen die mc la hebben. Hoe kun je foto's maken, want ik zie wel een foto album. maar nergens hoe je foto's kan maken? Kijk ik nauw zo scheef dat ik het niet zie of staat het gewoon op een onlogische plek? Alvast bedankt!!! Reageren
Pmixer Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 K d8 Dat ie 20 nov uitkwam Heb je ook de specivicaties ofzoo.. wat je nodig hebt om m te kunnen spelen anders koop ik m ook Reageren
Hayte Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 K d8 Dat ie 20 nov uitkwamHeb je ook de specivicaties ofzoo.. wat je nodig hebt om m te kunnen spelen anders koop ik m ook een PS3 of een XBox360 weet niet of hij voor de pc ook is... OT: als je naar het pauze menu gaat, moet je met de ronde knuppel draaien vanaf daar spreekt het voor zich (weet niet precies op welke knopjes je dan moet drukken, maar staat erbij) daarna moet je het uploaden, naar de Rster Social Club gaan, en als het goed is staan ze in je Gallery... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.