Blizard Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help Je computer is nog steeds beschermt. Het kent alleen niet de nieuwste virus defenities. Mischien is er nog geen update uit of heeft iemand of jezelf aan de update instellingen gezeten. Ga naar de Norton anti virus scanner 2003 website en probeer daar handmatig te updaten. Kijk daar ook of je informatie kan vinden hoe je het automatisch updaten kan instellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 Bij ons update hij hem automatisch altijd meestal 1 of 2 keer per dag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 Ik heb ook 2003 Prof. En voert LiveUpdate 2 keer uit per dag. Dus het ligt iets in de opties van je liveupdate.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 27 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2004 Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help wat is life update???(nee ik ben geen noob) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Ik wil life update doen maar hij doet het niet meer want hij zegt dat hij niet met de server kan conecten :blink: ...me computer is nu onbeschermt pls help wat is life update???(nee ik ben geen noob) Omdat je een N00B bent LiveUpdate zoekt o.a. naar updates voor software en voor virusdefinities. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) Als je zo'n n00b bent, kijk wel even als je verbonden met het internet bent. Bewerkt: 26 juni 2004 door robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 mss norton herinstalleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.