Mania-92 Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 mijn cd lade gaat niet meer open hij wilt wel open gaan maar dan blijt hij hangen en als ik er een flink harde mep of geef gaat hij open dan meteen weer dicht nou is diet niet zo erg omdat ik hier tog geen spelletjes speel en we zaterdag zowiezo een nieuwe krijgen maar moet de liedjes leren voor de eindmusical van onze school Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Je moet met een lange naald duwen in dat kleine gaatje naast je cd drive. Dan moet hij normaal open gaan. Let op ! De computer moet afstaan ! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 naald afgebroken in gaatje stuk van naald er nog in Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 naald afgebroken in gaatje stuk van naald er nog in Anders probeer het eens met een Schroeven draaier. Zo heb ik het ook wel eens gedaan. Ik brak hem gewoon open en deed de CD erin en drukte de CD lade weer dicht. En toen kon ik wel alles van mijn CD aflezen Aangezien je toch een niewe krijgt kun je dit best wel uitproberen. Reageren
Joriz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 naald afgebroken in gaatje stuk van naald er nog in Je moet ook geen naald gebruiken. Je moet een paperclip gebruiken. Wat je nu kunt doen is je hele CD speler er uit halen en de body ervan openschroeven. Schroef verder niks los behalve het metalen omhulsel! Nu kan je de cd laden gewoon voorzichtig opentrekken. Haal je naald eruit en de cd en kijk of er verder nog iets tussen het mechaniek zit waardoor hij niet meer open zit. Als je klaar bent kan je het omhulsel er weer op schroeven en weer in je PC inbouwen en dan moet hij weer werken. WAARSCHUWING: Bij het uitvoeren van deze handelingen verloopt de garantie van je apparaat. Wij zijn niet verantwoordelijk voor foutief advies en mogelijke schaden die hierdoor kan ontstaan. Reageren
TheFreshmaker Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Je moet met een lange naald duwen in dat kleine gaatje naast je cd drive. Dan moet hij normaal open gaan. Let op ! De computer moet afstaan ! nu, ik vind helemaal geen gaatje naast m'n cd-drive :huh: Bewerkt: 6 april 2005 door TheFreshmaker Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Je moet met een lange naald duwen in dat kleine gaatje naast je cd drive. Dan moet hij normaal open gaan. Let op ! De computer moet afstaan ! nu, ik vind helemaal geen gaatje naast m'n cd-drive :huh: dat zit boven het knpje dat hij zo uitschuift bij mij ik kreeg het omhulsel van de cd drive er niet af ik vraag het me oom zaterdag als hij de dvd drive komt brengen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.