gtaasaplayer Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Als ik GTA start krijg ik (zie foto) Mijn computer (zie foto) Wat moet ik doen??? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Heb je bestanden aangepast (aan de CD), zitten er krassen op je CD, heb je de originele CD? De error op zich komt vaak voor, en kan verschillende redenen hebben. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Dit kan meerdere oorzaken hebben en met de informatie die jij geeft schieten we niet zo heel veel op. Voldoet je PC aan de minimale systeemeisen? En dan doel ik op de grafische kaart in je PC, want de rest lijkt zo te zien geen probleem. [meer informatie] Als je grafische kaart wel goed genoeg is moet je misschien het stuurprogramma (driver) hiervan updaten, kijk hiervoor op de website v/d fabrikant van je grafische kaart. Start je GTA: SA met administrator rechten? [meer informatie] Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.