Jump to content

GTA Multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee ik zie best vaak plaatjes enz over GTA San Andreas Multiplayer.

Hoe moet ik dat doen? Het lijkt mij ook wel vet. En kost het geen geld ofz?? ^_^

Vast bedankt. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe moet ik dat doen? Het lijkt mij ook wel vet. En kost het geen geld ofz?? ^_^

Er zijn 2 ''hele bekende''

SA-MP

www.sa-mp.com

MTA

www.mtasa.com

Ikzelf zou voor de 2e gaan, omdat ik van veel mensen hoor dat er een trojan in die 1e zit..

>>> Door Azer: Bron? <<<

Ze zijn allebei gratis.

Bewerkt: door Azer
Geplaatst:

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, wélke multiplayer wil je spelen? Er zijn meerdere multiplayers, dit zijn de meest bekenden:

Naam Multi Theft Auto: San Andreas (MTA: SA)
Dit is een raceversie, hierbij rijd je tegen andere mensen over het internet. Je kunt niet elkaar beschieten, maar je kunt wel racen. MTA: SA is een voorloper van 'Multi Theft Auto: San Andreas Deathmatch'.
Website MTASA.com
Download klik
- -
Naam Multi Theft Auto: San Andreas Deathmatch (MTA: SA DM)
Dit is de andere variant van MTA, hierbij kun je ook elkaar beschieten. Dit is eigenlijk nog in developing, dat wil zeggen dat het nog wordt uitgebreid (sinds de developers previews zijn er geen nieuwe versies geweest).
Website MTASA.com
Download klik
- -
Naam San Andreas: Multiplayer (SA-mp)
Dit is eigenlijk de meeste gespeelde multiplayermod. Je hebt een groot assortiment aan functies en het is naar mijn mening echt de drukste. Er zijn veel servers voor, met veel verschillende gamemodes.
Website SA-mp.com
Download klik
Wiki Wiki [soms niet bereikbaar]

Meer informatie over de betreffende multiplayermods kun je in hun fora vinden. Succes en veel plezier! :)

Geplaatst:

SA-MP

www.sa-mp.com

MTA

www.mtasa.com

Ikzelf zou voor de 2e gaan, omdat ik van veel mensen hoor dat er een trojan in die 1e zit..

Ze zijn allebei gratis.

Probeer jij soms mensen van SA:MP weg te halen? er zit helemaal geen Trojan in... :S

Geplaatst:

SA-MP

www.sa-mp.com

MTA

www.mtasa.com

Ze zijn allebei gratis.

Probeer jij soms mensen van SA:MP weg te halen? er zit helemaal geen Trojan in... :S

Tja het heeft geen zin om erover te discusieeëren want ik had (door vc mta hier te downloaden) ook bijna een trojan binnen. Dus opzich zit in allebei wel iets gevaarlijks om het zo te zeggen. (Ik wweet dat het niet SA is maar ja dat blijft hetzelfde).

Geplaatst:

SA-MP

www.sa-mp.com

MTA

www.mtasa.com

Ze zijn allebei gratis.

Even een korte uitleg van een Trojan: Een Trojan is een bestandje dat zich automatisch instaleert. Als er een instal bestand bij zit kan een virus scanner dat ook als Trojan zien. Andere bestanden kan ook.

En denk eens logisch na: De 2 grootste San Andreas MultiPlayer Mods gebruiken Trojans :N Lijkt mij toch zeer onwaarschijnlijk...

Geplaatst:
Even een korte uitleg van een Trojan: Een Trojan is een bestandje dat zich automatisch instaleert. Als er een instal bestand bij zit kan een virus scanner dat ook als Trojan zien. Andere bestanden kan ook.

En denk eens logisch na: De 2 grootste San Andreas MultiPlayer Mods gebruiken Trojans :N Lijkt mij toch zeer onwaarschijnlijk...

Inderdaad!

Als je download van een officiele site is er echt niets aan de hand.

Alleen bij mensen die downloaden van een of andere vage website waarvan de herkomst nog het doel herkenbaar is, tsjaaa... maar dan kan er ook nog wel een trojan zitten bij Windows XP professional edition (noem maar wat...)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...