Radio Es. Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 hey ik heb far cry 2 gekocht, alles ging goed enzo de installatie enz. maar het spel is traag... als ik rondloop enzo dan loopt alles traag, zelfs als ik in het menu zit dan is de muisaanwijzer ook traag. hoe kan ik alles soepel laten verlopen?? wie helpt me aub??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Dat is simpelweg het teken dat je PC niet volledig in staat is om Far Cry 2 te draaien. hoe kan ik alles soepel laten verlopen?? Door de grafische instellingen te verlagen. Ik raad je aan eerst de Anti-Aliasing, de schaduw en eventueel de resolutie te verlagen. Blijft het dan nog schokken en stotteren, probeer dan wat te spelen met de overige instellingen tot je de juiste configuratie gevonden hebt. Reageren
Kloep Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 De aanbevolen systeem eisen van Far Cry 2 liggen inderdaad erg hoog. Misschien kun je hier eens kijken of jouw pc het aan kan Reageren
Radio Es. Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 oke en hoe moet ik alle dingen (graphics/geluid,enz) up-to-date maken dan??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 en hoe moet ik alle dingen (graphics/geluid,enz) up-to-date maken dan??? Door de laatste drivers voor je hardware te downloaden. Voor Far Cry 2 zijn er overigens speciale drivers beschikbaar, waarmee je de prestaties flink kunt boosten. Wees er wel zeker van dat jou videokaart ondersteund wordt door één de onderstaande drivers: Ati Far Cry 2 driverNvidia Far Cry 2 driver (gewone versie XP) Daar zul je het mee moeten doen. Wil je echt genieten van de pracht en praal van Far Cry 2, dan zul je moeten investeren in nieuwe hardware. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 het is al opgelost! het was de resolutie, nu heb ik de laagste, jammer van het beeld maar hij is wel nu hoe het hoort! dankjewel iedereen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.