Remcconen Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie?? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie?? Ik denk niet dat daar echte blueprints van zijn, je vind meer met Google Afbeeldingen. Overigens is dit een goede blueprintsite. Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie?? Ik denk niet dat daar echte blueprints van zijn, je vind meer met Google Afbeeldingen. Overigens is dit een goede blueprintsite. Dan moet ik dus zelf blueprints maken van de afbeeldingen... Jammer Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Nee, niet blueprints maken van die aafbeeldingen Gewoon een goed zijaanzicht van zon bezem is toch goed genoeg als referentie Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Das waar Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Das waar Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen? Nou, autos kan je niet alleen met zijaanzicht maken. Maar een bezem is gewoon een cilinder. Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Das waar Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen? Nou, autos kan je niet alleen met zijaanzicht maken. Maar een bezem is gewoon een cilinder. Owhja, Die cilinder iets uitrekken en dan ziet het er wel mooi uit Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Dat is de basis van 3ds max Zo word het mooi, een cilinder, extruden, groter of kleiner maken, dan krijg je wel een bezemeffect'je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.