Jump to content

Harry Potter Blueprints

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie??

Geplaatst:
Ik zoek blueprints van voertuigen/bezems/toverstaffen/andere dingen uit de Harry Potter series, maar ik kan er geen vinden. Mischien 1 van jullie??

Ik denk niet dat daar echte blueprints van zijn, je vind meer met Google Afbeeldingen. Overigens is dit een goede blueprintsite.

Geplaatst:

Ik denk niet dat daar echte blueprints van zijn, je vind meer met Google Afbeeldingen. Overigens is dit een goede blueprintsite.

Dan moet ik dus zelf blueprints maken van de afbeeldingen... Jammer :puh:
Geplaatst:

Das waar :puh: Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen?

Geplaatst:
Das waar :puh: Alleen ik ben dus net begonnen met 3DsMax en hoe kan ik met alleen de zijkant hem ook mooi in de goede vorm krijgen?

Nou, autos kan je niet alleen met zijaanzicht maken. Maar een bezem is gewoon een cilinder.

Geplaatst:

Nou, autos kan je niet alleen met zijaanzicht maken. Maar een bezem is gewoon een cilinder.

Owhja, Die cilinder iets uitrekken en dan ziet het er wel mooi uit :puh:
Geplaatst:

Dat is de basis van 3ds max :) Zo word het mooi, een cilinder, extruden, groter of kleiner maken, dan krijg je wel een bezemeffect'je :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...