Jump to content

Auto op de kop? -> gebruik cheats!

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je auto omgekeerd ligt en aan het branden is, moet je een paar keer 'HESOYAM' doen en daarna 'RIPAZHA' zodat auto's vliegen. Je auto gaat minder snel in brand en je kan proberen tegen dingen op te botsen. Soms gaat je auto dan weer normaal en kan je verderrijden! ^_^

Geplaatst:

en wat is het nut hiervan?

maar als je auto op zijn kom ligt kan ie toch niet rijden, om te vliegen heb je snelheid nodig.

maar als ie niet kan rijden lukt dat toch ook niet?

Geplaatst:

Dit was al een hele tijd bekent bij de leden, dus het is helemaal niks nieuws. Trouwens, je kan buiten een missie ook gewoon een ander voertuig jatten.

Geplaatst:

maar als je auto op zijn kom ligt kan ie toch niet rijden, om te vliegen heb je snelheid nodig.

je hoeft niet te vliegen. als je op w drukt kan je gewoon vooruit en al knal je ergens tegenaan is ie weer normaal.

Geplaatst:

Er was ook een andere manier, ik geloof gewoon naar links sturen en naar rechts sturen tot de auto weer goed staat.

Geplaatst:
Er was ook een andere manier, ik geloof gewoon naar links sturen en naar rechts sturen tot de auto weer goed staat.

Dat is alleen als je auto op z'n zijkant ligt....

Geplaatst:

Dat is alleen als je auto op z'n zijkant ligt....

Ook op zijn kop, dan komt de auto in beweging en gaat hij schommelen.

Geplaatst: (bewerkt)

je hoeft niet te vliegen. als je op w drukt kan je gewoon vooruit en al knal je ergens tegenaan is ie weer normaal.

En als nou mensen niet cheaten wat dan?

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:
Dan laat je 'm ontploffen en steel je een ander voertuig. :7 Had je dat niet zelf kunnen bedenken?
Geplaatst:
Dan laat je 'm ontploffen en steel je een ander voertuig. :7 Had je dat niet zelf kunnen bedenken?

Klopt. Maar als je bijv. een auto nodig hebt voor een missie, kan het handig zijn.

Geplaatst:
kan ook met trainer, of simpel gezegt zorg ervoor dat je niet overdekop gaat

Ja ok maar ik vind trainers downloaden veel te veel gedoe. Dat zou ik alleen over hebben voor een auto of wapen. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...