Jockie Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 De naam zegt het al. Weet iemand of er een ingame map editor is? Want ik heb geen zin om GTA af te sluiten en dan de map editor te gebruiken. Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 De naam zegt het al.Weet iemand of er een ingame map editor is? Want ik heb geen zin om GTA af te sluiten en dan de map editor te gebruiken. Er is een scriptje voor SAMP waar je ingame objecten kan plaatsten, maar niet dat je alles heel precies kan zetten. Reageren
Jockie Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 De naam zegt het al.Weet iemand of er een ingame map editor is? Want ik heb geen zin om GTA af te sluiten en dan de map editor te gebruiken. Er is een scriptje voor SAMP waar je ingame objecten kan plaatsten, maar niet dat je alles heel precies kan zetten. Er stond tussen haakjes ''offline'' Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Ok, dan is het er niet Bewerkt: 8 november 2008 door Beagle Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 MTA Map Editor Maar ik denk dat je in Single player bedoelt?? Nee denk het niet. Reageren
Jockie Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik had een keertje een filmpje gezien. Toen gebruikte iemand Pawno in single player. Als dat echt kan hoe doe ik dat dan? Of mischien met Cleo 3? Maar ik ben niet zo'n goede scripter Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik had een keertje een filmpje gezien.Toen gebruikte iemand Pawno in single player. Als dat echt kan hoe doe ik dat dan? Of mischien met Cleo 3? Maar ik ben niet zo'n goede scripter Dan moet je het leren, niemand gaat zomaar even een scriptje scriptje voor je maken, want iedereen gebruikt gewoon een map editor, je ziet meteen wat je maakt dus.... Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Misschien heb je hier wat aan: link Let wel op, hij saved wat je erin zet niet. BC7 Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 volgens mij kan je zon beetje alles plaatsen met cleo, en als je de opcode van enable_thread_saving gebruikt blijft het geloof ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.