Sandermrpsv Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Op de kaart van GTA IV staat er aan de kant van de metro, en dan linksonder ergens, dat je ook helitours hebt en boottoeren om de spits te ontwijken. Nou is mijn vraag waar vind ik deze touren? PS. heb gezogd ofdat er al zo'n topic bestond, maar niks gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er helemaal geen boottours in GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Helitours vind je hier, daar heb je 5 verschillende tours, en als je ze allemaal 'getoured' hebt dan zal je de Trophy "Sightseer" krijgen. Boating kan je doen met Brucie, maar ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe. :$ Je moet gewoon Brucie selecteren in je Phonebook, en dan Boating. Let op, je moet wel eerst de missie No. 1 hebben gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandermrpsv Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Maar dan zou dat dus de boottour moeten zijn. Dat zou ik dan al wel kunnen, dan gaan er nog 2 andere meeisjes mee. En dan moet je ergens heen varen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Helitours vind je hier, daar heb je 5 verschillende tours, en als je ze allemaal 'getoured' hebt dan zal je de Trophy "Sightseer" krijgen.Boating kan je doen met Brucie, maar ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe. :$ Je moet gewoon Brucie selecteren in je Phonebook, en dan Boating. Let op, je moet wel eerst de missie No. 1 hebben gedaan! En als je die boating missie hebt gedaan krijg je nog een speciale huntley sport. Ik heb er nu 2 van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandermrpsv Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Ja zo'n candy zwart-oranje, vindt ik mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lil-Jacob Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Nee je krijg eentje Aan de onder kant Goud en boven kant zwart echt mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Nee je krijg eentje Aan de onder kant Goud en boven kant zwart echt mooi Met grote spierwitte velgen en zwart getinte ruiten En hij is volgens mij ook wat sneller als de normale ( zelf getest ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Nee je krijg eentje Aan de onder kant Goud en boven kant zwart echt mooi Met grote spierwitte velgen en zwart getinte ruiten En hij is volgens mij ook wat sneller als de normale ( zelf getest ) Volgens mij is de snelheid toch wel hetzelfde, maar dat kan ik natuurlijk ook fout hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lil-Jacob Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Nee je krijg eentje Aan de onder kant Goud en boven kant zwart echt mooi Met grote spierwitte velgen en zwart getinte ruiten En hij is volgens mij ook wat sneller als de normale ( zelf getest ) Volgens mij is de snelheid toch wel hetzelfde, maar dat kan ik natuurlijk ook fout hebben... Volgens mijn berekeningen gaat hij 5 tot 6 kilometer per uur harder dan de gewone Huntley Sport Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.