Jump to content

Ghost Town


Le Freak

Recommended Posts

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 8-Ball

    10

  • DenkaanHenk

    8

  • Le Freak

    7

  • Damos

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo,

Zolong ik GTA3 heb, heb ik me altijd afgevraagd wat er nou precies op de volgende plaats zit:

http://img191.imageshack.us/img191/645/hoeqc0.jpg

Nou wil ik daar zelf zien te komen, maar hoe kan ik dat?

Vliegen?

Bug?

Iemand tips?

Ik denk dat dat heel erg moeilijk is om er te komen. Als eerste zal je misschien een mod kunnen grbuiken zodat de tunnel weer open gaat, net zoals een klein stukje in GTA LCS. Maarje kunt ook een dodo gebruiken, die zeer moeilijk te besturen is, maar dan kom je op de bovenkant van de berg, zodat je niet erg veel ziet vanm de binnenkant. Kortom, als er een mod zal zijn voor een geopende tunnel heb je tenminste een kans, anders heb je gewoon pech......

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt zit er een ontzichtbare 'muur' helemaal rond de bergen. Je kunt er alleen komen door te vliegen met een Dodo die je op het vliegveld in Shoreside Vale vindt. Als je denkt dat er iets zeer speciaals is daar moet ik je teleurstellen. Het 'Cedar Ridge Observatorium' is alleen maar een hol gebouwtje waar je dwars doorheen kunt lopen. Je kunt het gebouwtje gewoon op de weg of ergens anders laten spawnen met MooMapper.

Mvg,

ArticLight

Edit: Ik heb even een screen voor je gevonden van het gebouwtje:

cedarridgeobservatory1gz.jpg

Screen door: NandroDavids

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval al bedankt voor de info.

Het maakt mij niks uit, dat het niet zoveel is:P

Ik heb het me altijd afgevraagd, vandaar :$

Kennen jullie een eventuele mod, waardoor je of 1) goed kan vliegen of 2) toch door die tunnel kan?

Dank u

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat heel erg moeilijk is om er te komen. Als eerste zal je misschien een mod kunnen grbuiken zodat de tunnel weer open gaat, net zoals een klein stukje in GTA LCS. [...] Kortom, als er een mod zal zijn voor een geopende tunnel heb je tenminste een kans, anders heb je gewoon pech......

Aan een open tunnel heb je niet veel, aangezien de tunnel na een paar meter ophoudt. Er bestaat wel een Ghost Town bridge mod, die een brug naar Ghost Town plaatst.

Verder kun je zoals hierboven aangegeven is proberen om erheen te vliegen met de Dodo, of anders de methodes van de pagina Ghost Town op WikiGTA proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Sorry dat ik voor dit luttige vraagje een nieuw topic maak, maar ik vond geen

'algemene vragen topic' ofzo.

Maar mijn vraag:

Zijn de gebouwen in ghosttown solid (dat je er tegenaan vliegt) of unsolid (dat je er gewoon doorvliegt)?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Lantyz al zei, je moet modden om er te komen.

Mvg, GTA Monster

>>> Door Bling: Feitelijk gezien herhaal je dus precies hetzelfde als hetgeen wat Lantyz zei. Dit is natuurlijk niet nodig, en daarom wil ik je vragen dit soort posts voortaan voor je te houden. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Op WikiGTA staat dat er Mods zijn dat je via brug ( gen ) of tunnel ( s ) naar Ghost Town kunt komen. Waar kan ik die Mod downloaden ? Ik heb overal gezocht maar kan het nergens vinden. Hier zag ik het trouwens op WikiGTA. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Deze modificatie is op verscheidene sites te vinden, waaronder deze. Download hem, installeer hem en geniet van de mogelijkheid om vrij rond te kunnen lopen in Ghost Town!

Mocht er zich nog problemen voordoen bij de installatie of dergelijke, twijfel dan niet maar vraag het gerust. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De installatie is in principe redelijk simpel, ondanks je het handmatig moet doen. Ik zal het hieronder even in stappen uitleggen, waardoor het hopelijk duidelijk voor je moet worden.

  • Maak een nieuwe map aan in Rockstar Games\GTA III\data\maps\Mods en kopieër vervolgens de bridgeghost.ipl en de ghostbase.col naar deze map.
  • Ga naar de map 'data' en open vervolgens de gta3.dat met kladblok (rechtermuisknop --> openen met --> kladblok).
  • Zet dan onder de IPL lijn de volgende regel: "IPL DATA\MAPS\MODS\bridgeghost.IPL".
  • Zet onder de 'colfile 3 section' de volgende regel: "
    COLFILE 3 DATA\MAPS\MODS\ghostbase.col".

De modificatie is nu succesvol geïnstalleerd, dus start GTA III op om er ingame gebruik van te maken. Je kunt de oprit van de brug aantreffen op de locatie die ik op het kaartje hieronder aangegeven heb.

gtaiiiradarmapup6.png

Link to comment
Delen op andere websites

*bump*

Uhm......... Bling, de 'colfile 3 section' bestaat niet. Tevens word door de mod m'n hele spel door de prei geslingert.

Mvg, GTA Monster

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...