Basssss Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 waarom kan ik niet door die tunel rijdenen als het kan wanneer dan wel? gr gido De tunnel is afgesloten en zal altijd afgesloten blijven, bovendien komt de tunnel niet eens in de buurt van de Ghost Town. (Terwijl op de kaart wel) Als de tunnel net de bocht omgaat houd ie al op. Reageren
Dotz Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 waarom kan ik niet door die tunel rijdenen als het kan wanneer dan wel? gr gido De tunnel is afgesloten en zal altijd afgesloten blijven, bovendien komt de tunnel niet eens in de buurt van de Ghost Town. (Terwijl op de kaart wel) Als de tunnel net de bocht omgaat houd ie al op. En hoe verklaar je dit? Klik Reageren
Basssss Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 waarom kan ik niet door die tunel rijdenen als het kan wanneer dan wel? gr gido De tunnel is afgesloten en zal altijd afgesloten blijven, bovendien komt de tunnel niet eens in de buurt van de Ghost Town. (Terwijl op de kaart wel) Als de tunnel net de bocht omgaat houd ie al op. En hoe verklaar je dit? Klik Daar staat anders precies hetzelfde, op de teleporter na dan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hoe lang duurt het om te vliegen naar Ghost Town? Reageren
vice Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hoe lang duurt het om te vliegen naar Ghost Town? Als je naar het filmpje hebt gekeken zag je dat er niets geskipt is, dus als je vertrekt vanaf het vliegveld dan ben je er ongeveer na 4 minuten en 20 seconden(maar dan moet je echt kunnen vliegen als Lantyz). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.