8-Ball Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Fotootje van het steegje waar je doodgeschoten word door Catalina :lol:Edit: haha, heb je hem ook gedownload? leuk he? ja dat stuk is me niet duidelijk.. je word in het begin dood geschoten door dat wijf (catalina ofzoiets) en daarna ontsnap je met 8 ball.. <_< hoe kom je dan weer tot leven? :blink: --------------------------------------------------------------------- Nop 8 ball, die gohst town mod heb ik nog niet, ik heb alleen die 2 snelwegen ofzo.. Hoe bedoel je? In het filmpje of in het echt? Als het de filmpje is, dan moet je hem maar eens bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 ja dat stuk is me niet duidelijk..je word in het begin dood geschoten door dat wijf (catalina ofzoiets) en daarna ontsnap je met 8 ball.. <_< hoe kom je dan weer tot leven? :blink: Je gaat niet dood. Ze schiet je alleen het ziekenhuis in. Omdat je crimineel bent kom je daarna in de cel. Bij de overplaatsing naar de cel wordt dus de brug opgeblazen en vlucht je samen met 8-ball. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 het lukt mij niet die mod te instaleren..( ik neem daan de mod met die brug) 1. waar is die brug?? 2. er stond dat ik eerst iets anders moest download 3. die heb ik allebij al gedownload! 4. als ik gta 3 start kan ik het niet meer spelen ( dan loopt ie vast bij het laden... :blink: ) Heb je die brug al? Intercity higway? Ik snap er niks van hoe je hem moet installeren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 29 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Fotootje van het steegje waar je doodgeschoten word door Catalina :lol:Edit: haha, heb je hem ook gedownload? leuk he? ja dat stuk is me niet duidelijk.. je word in het begin dood geschoten door dat wijf (catalina ofzoiets) en daarna ontsnap je met 8 ball.. <_< hoe kom je dan weer tot leven? :blink: --------------------------------------------------------------------- Nop 8 ball, die gohst town mod heb ik nog niet, ik heb alleen die 2 snelwegen ofzo.. Je word niet doodgeschoten, je bent zwaar gewond! Dat is ook de reden dat je bent opgepakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 eerst wist ik niet dat die ghosttown er was, ik zat heel liberty city af te zoeken, maar je komt er duzz alleen bij met iets dat kan vliegen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 eerst wist ik niet dat die ghosttown er was, ik zat heel liberty city af te zoeken, maar je komt er duzz alleen bij met iets dat kan vliegen?? Ja, of met de beschreven mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 echt funny die ghost town :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 ja dat stuk is me niet duidelijk..je word in het begin dood geschoten door dat wijf (catalina ofzoiets) en daarna ontsnap je met 8 ball.. hoe kom je dan weer tot leven? Omfg :huh: Dude was je ff ingedomeld bij het intro filmpje ofzo..? Want je word naar een ziekenhusi gebracht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 ja dat stuk is me niet duidelijk..je word in het begin dood geschoten door dat wijf (catalina ofzoiets) en daarna ontsnap je met 8 ball.. hoe kom je dan weer tot leven? Omfg :huh: Dude was je ff ingedomeld bij het intro filmpje ofzo..? Want je word naar een ziekenhusi gebracht... ik vind het verhaallijn maar een beetje vaag gta heeft nooit echt een sterk verhaal is jammer in san andreas klinkt het verhaal ook al niet goed :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 :blink: waar is de bank van de overval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Die in de intro? Die zit verstopt achter de bergen in Shoreside Vale, je kan er komen via de dodo maar als je probeert te landen ga je er gewoon door heen. Hier een plaatje die ik ooit gemaakt heb: 'Verplaatst naar general' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 vet wist ik nie jmrm dat je er door heen vliegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 bedankt heb het nu ook gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik heb het net ook gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 dat is heel makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.