Juju Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 maar ik heb een screen gezien (weet niet meer waar ) dat claude bij de bank van overval gewoon op de grond stond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Ja klopt dat is te zien in een cutscene in het begin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Nee, hij bedoelt vast zo'n screen: Bewerkt: 22 augustus 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Hoe kom je daar staant? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 misschien met een mod (het plaatje heb ik niet zelf gemaakt, maar met google gevonden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Nee, hij bedoelt vast zo'n screen: nee kijk, hij (claude) stond achterom, wat je ziet als catalina en zo'n cartel naar buiten komen stormen, daar is zo'n verhoginkje, maar claude stond met z'n benen door dat verhoginkje heen, kprobeer nog eens te zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik denk dat het met een Mod is gedaan want je kan er volgens 8 Ball niet landen met je vliegtuig. En dat pakje is ook met een Mod gedaan.. 400e bericht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 ik ivnd 1 ding raar op die screen, je ziet daar op de achter grond een tunnel,, maare wrom hebben de makers dat gemaakt? dat die bank daar is is logies want die begin filmpjes spelen zig altijd ergens in het level af, in sa was dat ook zo, aleen was t daar beter verstopt in de blue hell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) wow prongelijk deed is dubbel post, verweider dit bericht ff Bewerkt: 23 augustus 2005 door Mr. Vriecetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 Misschien kun je in ghosttown lopen als je die brug-naar-ghosttown-mod hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2005 ik zag inderdaad iets van een brug ja, dus het was toch een mod jammer dat je er zonder mod niet op kunt lopen, kan je er trouwens wel heen met de ps2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2005 kan je er trouwens wel heen met de ps2? Nee het kan ook niet op de PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) Om de brug te downloaden: Ga naar google, en type in: GTA3 Bridge Ghost Town. Dan vind je het zo. Of download 'm in mijn bijlage. Let er wel op dat ik de mod niet gemaakt heb. Bewerkt: 27 augustus 2005 door Gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 Om de brug te downloaden: Ga naar google, en type in: GTA3 Bridge Ghost Town. Dan vind je het zo.Of download 'm in mijn bijlage. Let er wel op dat ik de mod niet gemaakt heb. ken je mischien ook een site waar je, het hele spel GTA3 kunt downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 hoe zet je zo'n download in je bericht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.