Neville Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 Ghosttown geheel unsolid? Hehe not. Er is 1 kratje/dumpster solid in Ghosttown. Die vind je bij de plek waar Claude die camera kapot schoot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Dat er een aantal dingen solid zijn was een misvatting van me: Ghost Town is geheel unsolid. Inmiddels aangepast op WikiGTA. Er is wel een mod die Ghost Town solid maakt. Is het normaal om een trojan waarschuwing te krijgen als je op de link 'mod' klikt? Ik vind het niet echt grappig, ik beschuldig je nergens van maar, is dat normaal of ben ik de enigste? Edit @ hieronder: NOD32 Antivirus Systeem Bewerkt: 6 april 2007 door BoDyLoTioN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 Dat er een aantal dingen solid zijn was een misvatting van me: Ghost Town is geheel unsolid. Inmiddels aangepast op WikiGTA. Er is wel een mod die Ghost Town solid maakt. Is het normaal om een trojan waarschuwing te krijgen als je op de link 'mod' klikt? Ik vind het niet echt grappig, ik beschuldig je nergens van maar, is dat normaal of ben ik de enigste? Ik heb de mod net gedownload en ik heb nergens last van. Welke virusscanner heb je als ik vragen mag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Dat er een aantal dingen solid zijn was een misvatting van me: Ghost Town is geheel unsolid. Inmiddels aangepast op WikiGTA. Er is wel een mod die Ghost Town solid maakt. Is het normaal om een trojan waarschuwing te krijgen als je op de link 'mod' klikt? Ik vind het niet echt grappig, ik beschuldig je nergens van maar, is dat normaal of ben ik de enigste? Edit @ hieronder: NOD32 Antivirus Systeem Niks aan de hand hoor, dit is volgens mij reclame voor een Virusscanner. Dus het ligt aan NOD32 of Hitman Pro (Hitman Pro = Beveilgingspacket) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 hoe bedoel je? Ik kreeg in eene een NOD32 melding van een trojanhorse. Misschien kwam er een popup met een trojan horse die NOD32 blokkeerde maar NOD32 maakt niet van zulke fouten :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 hoe bedoel je?Ik kreeg in eene een NOD32 melding van een trojanhorse. Misschien kwam er een popup met een trojan horse die NOD32 blokkeerde maar NOD32 maakt niet van zulke fouten :S O, dan is het messchien toeval dat er een trojan in je computer zit, op het moment dat je de pagina/page opent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb die mod ook, hij is best wel slordig. Gewoon een paar keer de grond van Callahan Bridge achter mekaar gestopt en als je er 1 keer bent geweest is het wel weer mooi geweest. Echt niks bijzonders aan maar je vindt er wel de Pizza Deli en Joey's Pizza(van LCS). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Die bestaat wel, open maar eens gta3.dat met Kladblok(rechter muisknop, openen met) en dan zie je als je naar beneden scrolt allemaal dingen staan met .col files, zoals "COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTNE\INDUSTNE.col" enzovoorts, en dan moet je COLFILE 3 DATA\MAPS\MODS\ghostbase.col onderaan al die zinnen zetten. Hetzelfde bij het stukje met de 'IPL" zinnen, snap je?(maar dan zet je dus IPL DATA\MAPS\MODS\bridgeghost.IPL ertussen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 op een of andere manier kun je mods ook op ps2 zetten. weet iemand hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 op een of andere manier kun je mods ook op ps2 zetten.weet iemand hoe? Ja, dat kan met Armax (weet niet zeker of dit de goede is :$ ). Er staan een hele boel cheat code's op (ook voor GTA) en is een soort trainer voor je PS2. Je kunt er ook savegames mee op je Memory Card zetten. Verder heb ik er geen ervaring mee, maar ik weet haast zeker dat ASPHALT je wel wil verder helpen. Hij heeft ook een berg save games voor de PS2 in de download database gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) op een of andere manier kun je mods ook op ps2 zetten.weet iemand hoe? Ja, dat kan met Armax (weet niet zeker of dit de goede is :$ ). Er staan een hele boel cheat code's op (ook voor GTA) en is een soort trainer voor je PS2. Je kunt er ook savegames mee op je Memory Card zetten. Verder heb ik er geen ervaring mee, maar ik weet haast zeker dat ASPHALT je wel wil verder helpen. Hij heeft ook een berg save games voor de PS2 in de download database gezet. Hmm.... ASPHALT zij ooit eens een keer dat het niet kan. Bewerkt: 13 april 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brammymaster Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) De installatie is in principe redelijk simpel, ondanks je het handmatig moet doen. Ik zal het hieronder even in stappen uitleggen, waardoor het hopelijk duidelijk voor je moet worden. Maak een nieuwe map aan in Rockstar Games\GTA III\data\maps\Mods en kopieër vervolgens de bridgeghost.ipl en de ghostbase.col naar deze map. Ga naar de map 'data' en open vervolgens de gta3.dat met kladblok (rechtermuisknop --> openen met --> kladblok). Zet dan onder de IPL lijn de volgende regel: "IPL DATA\MAPS\MODS\bridgeghost.IPL". Zet onder de 'colfile 3 section' de volgende regel: "COLFILE 3 DATA\MAPS\MODS\ghostbase.col". De modificatie is nu succesvol geïnstalleerd, dus start GTA III op om er ingame gebruik van te maken. Je kunt de oprit van de brug aantreffen op de locatie die ik op het kaartje hieronder aangegeven heb. Ik had dit ook gedaan want ik wou Ghost town ook Dolgraag bezoeken... Echter lukte dit niet helemaal namelijk vloog ik met me banshee dwars door de vloer heen en ligt me spel in de pap... EDIT: ik zou proberen een screenie te maken ;o) Bewerkt: 22 april 2007 door brammymaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Je kan er gewoon doorheen vliegen. Bij de forum galerij kan je duidelijk een filmpje bekijken waar je het in kan zien. Veel succes >>> Door Bling: Beetje een onnodige bump, aangezien Lantyz al gezegd heeft dat geheel Ghost Town unsolid is, wat herhaling dus vrij overbodig maakt.. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TNF Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Wie is er eigenlijk al geweest en hoe geraak je er, en kunnen de mensen die er al eens zijn geraakt eens een screen er van geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Je kan in Ghosttown komen door met een Dodo er heen te vliegen. Je kan ook een Mod instaleren dat je er via een brug kan komen. Voor meer informatie kun je kijken op deze pagina op WikiGTA. De Ghosttown Mod kun je op GTAGarage vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.